| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Halló, Ik ben al enige tijd opzoek naar de Lanpatch van Need for Speed: Underground. Ik heb er al diverse gevonden die allemaal op hetzelfde neerkomen. Je unpackt de .rar en krijgt de voldende files : nfsuserver.1.0.1.exe nfsuserver.1.0.1.service.exe nfsuclient.exe Alleen heb ik al vanalles geprobeert met deze files, alleen heb geen idee hoe het werkt ! Er zit ook helemaal geen "readme.txt" bij ofzo, dus ver kom ik niet. Is er iemant die dit al werkend heeft gekregen ? m.v.g Thomas |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je moet het server programma starten op de PC die je als server wil gebruiken (kan je eigen PC zijn, ding gebruikt nauwelijks CPU kracht en geheugen) en dan op de PC's waarmee je wil spelen de client starten en het IP-adres van je server opgeven. Daarna kan je NFS Underground starten en naar het online-gedeelte gaan, de patch zorgt dan dat je verbindt met de LAN-server.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Wachten is op NFS: Underground 2. Hopenlijk zit daar dus wel gewoon een LAN-game in. Niet dat een fanatieke progger iets xtra moet proggen om NFS: U lokaal op netwerk te draaien. Maar ik wacht op smart voor NFS: U2 ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Om eerlijk te wezen kan ik het verschil tussen detail in screenies van NFSUG en NFSUG2 niet zien, maar ik weet dat de manier waarop je je wagen kan tweaken gewoon te vet is ![]() (De wagen draait rond op een plateau - NFS5 style - en je kan bijv de kofferbak los doen om vervolgens daar de layout van je vette stereo installatie kiezen )
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hier is een filmpje te zien van de stylings-mogelijkheden in Underground 2, grafisch is er niet zo veel veranderd maar er zijn heel veel extra mogelijkheden bij gekomen (spiegels veranderen, hydraulics, spinners, etc.) Hoe het met het motorisch tunen van de auto zit weet ik niet.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| fan speed | bbinc | Cooling & OC Junkies | 3 | 11-05-2007 08:44 |
| Fan speed vraag. | Royo1988 | Cooling & OC Junkies | 5 | 5-06-2005 19:26 |
| Fan Speed Ratio | HardcoreRaver | Cooling & OC Junkies | 2 | 14-02-2005 22:02 |
| need for speed underground bug!!!??? | GoTMoRe | Software Junkies | 15 | 14-02-2004 16:23 |
| Speed dropper ? | Interstice | Area 1337 | 4 | 9-07-2003 15:28 |