| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2004 Locatie: Hoeilaart (Belgiƫ)
| Heey peeps, Ik probeerde gister flash fxp te downen, en ik kwam op zon siteje terecht waar ik hem "zogezegd" kon downloaden. Nou heeft die site een virusje op mijn pc achtergelaten! het virus wordt er uit gepikt door men norton antivirus als Trojan.Startpage. Maar telkens als men norton hem deruit pikt, krijg ik zon irri schermpje, en ik kan dus helemaal nix meer! Hebbe jullie misschien idtjes om dat virus deraf te krijgen, wan Format C: lukt ook al niet helemaal, ik kom niet in de setup van me windows!!! Nou, alvast bedankt! Devil |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Even met de oude vertrouwde opstartdiskette opstarten. En eventueel je partitie verwijderen. Er schijnen ook opstartdiskettes voor NTFS, als je die indeling hebt. En anders gewoon formatteren.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Opstarten in "veilige modus". Waarom in "veilige modus" omdat er dan minimaal programmas op de achtergrond draaien, dan is de kans kleiner dat het bestand waar je trojan inzit wordt gebruikt. Wel ff de steker van het internet uit je kast trekken, voor de zekerheid == Voor WIN XP == Hoe kom je daar, zet je computer aan en dan doelloos op F8 drukken. Selecteer "veilige modus" druk op "ENTER". Als je comp klaar is met opstarten ga je naar het "taakbeheer" Ctrl-Alt-Delete of rechter muisklik op je startbalk en dan taakbeheer kiezen. Als het taakbeheer is geopend klik je op de knop "Nieuwe taak..." en dan op de knop "Bladeren...", nu moet je ozoek naar het .exe van NAV (Norton Anti Virus), ga naar de map waar je NAV hebt geinstalleerd en open het bestand "NAVWNT.EXE" bij mij staat dit bestand hier (D:\Program Files\Norton Internet Security Professional\Norton AntiVirus\NAVWNT.EXE) als je "NAVWNT.EXE" hebt gevonden, open je het bestand en klik je op "OK". En laat NAV maar zoeken en killen. suc6, zo lukt het bij mij altijd. GRTZ
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| |
|
| « Novel login
|
Compiling error » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Virus | Wolgarnaal | Software Junkies | 4 | 16-12-2006 12:56 |
| Virus? | Hellion | Software Junkies | 9 | 1-02-2006 16:19 |
| In mem Virus? | Hellion | Software Junkies | 3 | 21-03-2005 15:31 |