| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Bonjour, Ik moet voor school een opdracht maken over uhh..... dingen. Nu moet ik met director even een mooie presentatie maken enz en er leuke informatie opzetten. Alleen nu kreeg ik alle informatie, die er letterlijk in moet staan, in papiervorm in mijn handen geduwd ! ! ! Aangezien het ongeveer 12 A4-tjes zijn, heb ik er echt geen zin om om het allemaal over te tieppen ![]() Ik heb een keer gehoord dat er programmas zijn die ingescande text kunnen lezen en zo om kunnen zetten in digitale text in bijvoorbeeld word. (als het teminste getiept is) Weet iemant van julie wat de naam van dit progje is ? greetzzz |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Jah ik snap dat ik google zou moeten gebruiken.... heb alleen compleet geen id waar ik naar zou moeten zoeken :P En sorry dat ik zo veel spelvoutjes hebt, maar ik tiep nogal snel omdat ik morgen dat werkstuk af moet hebben...... jah k'weet,kom ik idd lekker optijd mee iig enorm bedankt ! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fanbus digitaal aansturen | Ectholian | Elektronica Junkies | 1 | 1-07-2005 18:07 |
| PC naar TV | Jessy | Hardware Junkies | 12 | 27-05-2003 21:53 |
| Vinyl of digitaal? wat denk jij? | Hermanator | Area 1337 | 48 | 16-05-2003 11:57 |