| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 augustus 2003 Locatie: Drachten
| Hoi, dit is mijn eerste poging om een phpBB2 forum te maken, maar ik ben ergens blijven vasthaken. Ik zal in stappen zetten wat ik al heb gedaan: 1) Een host gevonden die php & myqsl ondersteund (TheFreeServer) Met wat benodige informatie die ik via mijn e-mail heb meegekregen: Your ftp server is: ftp.quoctrung.thefreeserver.com Your ftp login is: quoctrung@quoctrung.thefreeserver.com Your ftp password is: ****** 2) Alles van PHPBB2 gedownload. Full Package en de Language pack. 3) WS_FTP_PRO geopend en de full package en de language pack gedownload naar mijn host. -- Ok, verder kom ik niet. Ik wil nu mijn forum installeren dus kom mijn host binnen ga naar PHPBB2>Install>.... Het probleem is dat ik niet weet wat ik nu moet doen..Ik heb deze link geprobeerd: http://quoctrung.thefreeserver.com/p...ll/install.php Doet het niet..Weet iemand wat de correcte link is?? Alvast bedankt,
__________________ GreetzQuoctrung |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 augustus 2003 Locatie: Drachten
| Voor zover ik het weet wel, ik snap er niet zoveel van.. Hier een screenshot http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg Mod-Break Plaatjes op dit forum mogen niet breder zijn dan 500 pixels. Lees ook dit even door.
__________________ GreetzQuoctrung |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Alles wat je nodig hebt staat op de site van phpBB. Check het voor je zelf http://www.phpbb.com/support/documents.php?mode=install Heb je het forum wel goed geupload, de mijne werkt wel. GRTZ
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Ik kan idd alleen op index.html (standaard) komen en verder niet... Zover ik kan zien is er toch iets fout gegaan met uploaden. Maar op het forum van TheFreeServer staat een uitleg over het instaleren van phpBB en wel hier Dan weet je zeker dat het goed gaat!!! :P
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| Ik ben er zelf ook druk mee om een eigen Forum op te zetten maar dat lukt ook niet echt. Ik krijg het installatie scherm ik voer alle velden in en dan start installatie, dan krijg ik de fout phpBB : Critical Error Could not connect to the database weet iemand wat ik aan die fout kan doen? btw hij is gehost bij Lycos
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Als het goed is zitten bij phpBB alle benodigde scripts om in 1 keer de hele database in elkaar te zetten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PHPBB2 settings | eXistenZ | Software Junkies | 16 | 23-11-2004 15:32 |
| Admins bij phpbb2 forum | Trucker | Software Junkies | 5 | 23-11-2004 10:15 |
| FP-Forum bug? | Hummel-X | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 7-01-2004 14:26 |
| PHPBB2 En Gast | Sander23 | Software Junkies | 5 | 17-12-2003 16:14 |