| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2004 Locatie: In m'n kast
| Ik heb uhm al gebruikt en echt veel nuttigs is er niet veranderd vind ik. Design is alleen compleet anders(wel mooier) en het is me al gelukt om custom bewegende .gif emoticons te gebruiken alleen lukt het niet bij alle om een of de andere reden . Je kan ook nog een soort animaties sturen naar je contactpersonen en een soort signaal(gespreksvenster gaat trillen en je hoort een telefoon geluidje) wat geinig maar ook irritant kan zijn. Leuk om je vrienden te irriteren :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Lees dit maar eens door en download het eventueel en probeer het zou ik zeggen!
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ik werd helemaal gek van al die smilley's in de namen van sommige mensen Wat je bij 6.2 dus nog als (b) of (K) ziet, zie je bij 7 dus als smilley... Voor de rest zag het er wel leuk uit...
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik vind de beta geen verbetering van 6.2 dus heb het maar weer verwijdert. Nu wachten op de uiteindelijke versie en nog maar eens beoordelen.. En dat kunnen ontvangen van 'trilsignalen' en 'animatieberichten' kun je bij opties uitschakelen... dat anderen ze dus niet meer naar jou kunnen sturen.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ziet er wel beter uit maar de smileys in de namen dat vind ik maar niks, netzoals Tress al zegt. En dat nudge is wel leuk maar wel irritant.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik heb inmiddels ook al msn 7 verwijderd, als ik me wou aanmelden moest ik eerst updaten en bij de update zei hij dat ik al een nieuwere versie had, als ik niet update dan kon ik me ook niet aanmelden . Ik wacht wel fijn tot de echte versie uit komt...![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Citaat:
| ||
| | |