| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| Ik ben van plan om voor een project een hele speciale website te gaan maken. en toen kwam ik met het idee een flash website te maken. maar nu is er een ding wat ik niet echt er van snap hoe link je woord door naar een bepaalde frame. als je er een tutorial over hebt of zo zou ik die graag willen lezen (alle tutorials van flash zou ik wel willen lezen) bij voorbaad dank Marc Ps ik heb gekeken op www.flashfreaks.nl maar daar kon ik mijn antwoordt helaas niet vinden.
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Je moet van die tekst eerst een movieclip of een button maken. 1x klikken op de tekst en op F8 drukken. Je moet een keyframe maken op je tijdlijn. Selecteer dat keyframe en linksonderin heb je een textfield waar je een naam kan toevoegen voor dat frame. (er staat name anchor oid) Zie nu dat je in de tijdlijn een rood vlaggetje hebt. Ga dan naar je eerste frame en open actionscript en doe het volgende: Als je dan naar dat frame wilt als je op movieclip klikt moet je dit invoeren: Code: _root.naam_van_je_movieclip.onRelease = function()
{
gotoAndStop("Hier je frame naam")
} Code: on(release)
{
gotoAndStop("Hier je frame naam")
} /Me doet veel Flash actionscript op school en nu op stage en in mijn vrije tijd (naast modden dan he ) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Macromedia Flash MX is geweldig. Zelf gebruik ik de complete Macromedia Studio MX. Maar Flash MX is wel heel uitgebreid en duurt dus even om onder de knie te krijgen. Een goed alternatief is Swish. Je kunt hiermee ook mooie flash animaties en websites in elkaar draaien. Trial @ www.swishzone.org |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Nee, flash MX rulez!! Ik heb al vele websites helemaal in flash gemaakt en ook filmpjes ![]() Zeer zeer goede websites voor tutorials: www.sip.be/flash --> beginners www.flashfocus.nl --> gevorderden |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| Flashfocus was eerst flashfreakz toch? Ben niet zo goed in het van niks maken van flashfiles maar wel goed in het editten van ze: voorbeeld: http://www.brendanonline.net/backup/ |
| | |
|
| « BIOS Installeren
|
MSN 7.0 » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eigen website maken | blondeelke | Software Junkies | 8 | 11-12-2006 05:58 |
| Ati Flash, Tv out overleden? | the-system | Software Junkies | 6 | 1-09-2004 19:45 |
| bios flash | Hellion | Software Junkies | 8 | 19-04-2004 16:50 |
| Flash Game | Masterslave | Area 1337 | 15 | 4-03-2004 17:34 |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 13:32 |