| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey. Ik heb o-zone videoclip. Maar nu wil ik een screenshot maken van stukje. Maar als ik dat doe en plak in paint,firefox enz. Zie ik het bewegen gelijk met de video. Wie weet een progamma waar ik het wel goed mee vast kan leggen? Ik hoop dat jullie kunnen helpen! Groeten brantje |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Fraps werkt perfect voor dit soort noodgevallen. Geeft FPS weer in games en films, zit ook een movie-modus in voor games en printscreen-optie voor games en movies.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je PowerDVD hebt dan kan je dat heel makkelijk gebruiken, daar zit namelijk een screenshot-functie in. Als je niet de beschikking hebt over PowerDVD is er ook nog een workaround voor het probleem, namelijk 2 vensters van je mediaspeler openen, de eerste zal dan een aparte laag worden op het bureaublad (dat is de reden dat je er geen screenshot van kan maken) maar de tweede kan je dan wel gewoon capturen met printscreen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Screenshot met vista | Wava | Software Junkies | 9 | 15-09-2007 23:04 |
| kick off filmpje | whocarez | Area 1337 | 7 | 14-01-2004 07:40 |
| Fort Ka filmpje !!!!! | Raptor | Software Junkies | 2 | 12-01-2004 21:33 |
| filmpje casemodsites | squid | Area 1337 | 10 | 8-03-2003 19:53 |