| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2004 Locatie: lichtenvoorde
| Hoi iedereen vandaag kreeg een mail van mijn kennis en daar stond het bestand "notebook.jpg" in. ik mocht hem van Msn Messenger email niet openen. had ik er later met mijn kennis over en die zei dat hij het zelfde probleem had gehad met dat bestand en ook niet mocht openen. als nu mijn kennis weer een mail stuurt staat dat bestand er weer bij in en hij heeft dat bestand niet zelf toegevoegd. is dit een virus of ?? bvd Trucker
__________________ Uti, non Abuti |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heb je in Windows de optie "Extensies verbergen voor bekende bestandstypen" aan staan? Want als je dan .jpg er achter ziet staan (en dat normaal nooit ziet) dan betekent het dat het bestand in werkelijkheid een andere extensie heeft en dus wellicht een virus is (bijvoorbeeld plaatje.jpg.exe) Wat ook nog kan, is dat het een ander bestandstype is (bijvoorbeeld een GIF of een BMP) met de extensie .jpg waardoor Windows het met het verkeerde programma probeert te openen. Kan je het bestand ergens uploaden, dan kan ik eens kijken naar de header van het bestand. (daar staat meestal in welk type het is)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| « Philips NMS 1474
|
Keuze os. » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dit bestand word niet herkend als MS-DOS of Windows bestand | SupReme | Software Junkies | 7 | 7-04-2007 21:03 |
| PSD bestand | Pawiro | Software Junkies | 1 | 19-08-2006 01:52 |
| BAT bestand hulp nodig | eXistenZ | Software Junkies | 12 | 7-06-2004 22:18 |
| How to unpack een R00-bestand?? | Li-Unit | Software Junkies | 5 | 21-11-2003 17:22 |
| .CUE bestand, waarmee openen??? | Dj Tw@n | Software Junkies | 7 | 30-03-2003 15:12 |