| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Hoi, Ik heb helaas jullie hulp nodig. Ik zoek de driver van een laserprinter van philips, de nms 1474. Ik kan hem nergens vinden, zelfs met google, heb ik al gezocht.... Maar ik heb hem niet gevonden. Weet iemand waar ik die kan vinden, of heeft een van jullie hem nog? Groeten gerben :edit: Ik heb ook al op driverguide gekeken
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| http://www.driverguide.com Username: Drivers Password: All Nooit meer voor drivers vragen als je daar niet gekeken hebt! ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Op driverguid vond ik wel de driver voor de ''nms1467'', je zou b.v deze driver eens kunnen proberen anders zou ik eens proberen contact op te nemen met philips. Veel suc6 .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Even offtopic maar wel handig voor de Junks: Username: Drivers Password: All Is gewoon een algemeen account, dat je kunt gebruiken in de tijd dat de aanvraag van je eigen account in behandeling is. Werkt dus altijd. ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Hmz, ik neem wel contact op met phhilips. Maar, hoelang gaat zoiets duren, voordat je antwoord hebt? Iemand ervaring mee? Owkay, volgens mij heb ik de driver, maar die is alleen voor me of lager >/ Dus die kan ik echt NIET gebruiken bij xp?
| | |
| | #9 (permalink) |
| hmz, ik heb dus een link naar de driver: *Klik* Hp? het is toch een philips? ja maar moet hp driver hebben :P Maar, ik kan hem niet downloaden... duurt heeel erg lang, voordat hij ook maar iets doet, en dan geeft hij aan, dat hij de pagina niet kan weergeven... Wil een van jullie dit please proberen? En dan Please sturen naar GBCHEATER[at]gmail[dot]com of via me msn...
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Hier met firefox kan ik ze toch gwn downloaden....Als je hem moet hebben kan ik hem je wel ff toesturen...?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [NF] Philips amBX | Jensn | News & Review Junkies | 2 | 7-10-2006 12:09 |
| Philips Senseo | polmannetje | Elektronica Junkies | 9 | 4-04-2006 11:49 |
| VCD afspelen op Philips CDI speler? | the widow maker | Software Junkies | 9 | 3-05-2004 15:22 |
| Philips 5 inch lcdtje | blieblie | Elektronica Junkies | 8 | 7-03-2004 20:03 |