| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Ik gebruikte sinds een paar maanden bittorrent met de client Burst! wat ik een heel goede client vind. Maar nadat ik windows XP er op nieuw heb opgezet ging ik Burst weer installeren. Ik krijg nu elke keer de fout (deze torrent had 300 seeders): [ Ik heb al iets van 5 verschillende clients gedownload en daar kreeg ik ook allemaal fouten. Ik heb nu mijn computer geformatteerd en weer Burst geinstallt omdat hij het voorheen ook deed en weer diezelfde fout >D. Frustratie alom dus, kan iemand mij helpen?? Mijn OS is WXPSP1 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Tip1: Maak van je plaatje een link, hij verneukt de layout Tip1a: werkt beter. moet je wel ff je html uitschakelen.Tip2: Probeer ABC eens, werkt perfect bij mij.
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| @tip1: Ik was nog bezig met de lay out terwijl je reageert @tip2: Ik heb ABC, de gewone bittorrent, Azureus, Burst allemaal al geprobeerd. Hij deed het voorheen en moet het nu toch ook doen ![]() Nog iets: **Na een tijdje verdwijnen de errors maar gebeurt er verder dan ook helemaal niets** **Ik download via suprnova** |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Gooit de firewall van XP geen roet in het eten ? En instaleer anders SP2 eens, dan kan je in ieder geval de firewall configgen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2004
| Weet je zeker dat je de juiste poorten opengezet hebt? Torrentbits.org bijvoorbeeld neemt geen genoegen met eerder genoemde poorten.
__________________ Asus A7N8X-E Deluxe, AMD Athlon XP 2600+, 512 MB Kingston HyperX 3200 @ 2-2-2-11, Asus V9950 GF FX 5900, 2x WD 120Gb, 2x WD 36Gb Raptor Striped.. |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 september 2004 Locatie: Mijdrecht
| Citaat:
Citaat:
Na het installeren van WinXP staat deze firewall automatisch ingeschakeld. Je kunt deze handmatig uitschakelen en zelf een firewall installeren of even de instellingen van de firewall wijzigen. Mvg Sickness
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote Bittorrent Topic | Dj Tw@n | Software Junkies | 2 | 29-09-2003 19:25 |