| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik had een probleem met m'n optical drives dat ze niet herkend werden (error code 19). Dat heb ik inmiddels opgelost, maar nu worden m'n drives weergegeven als hardeschijven. Volgens mij worden daarom cd's/dvd's niet automatisch opgestart als ik ze erin stop.. maar de inhoud van de betreffende cd's/dvd's wordt wel weergegeven in Deze Computer als ik op de betreffende schijf icoon klik. Nu is dit natuurlijk geen echt probleem, maar het zou natuurlijk wel handig zijn als dit opgelost kon worden en m'n cd's/dvd's weer gewoon automatisch opgestart worden. Weet iemand dus hoe ik dit op kan lossen? Met google heb ik niks kunnen vinden en op de microsoft website ook niet. Alvast bedankt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Hoe moet dat dan? Maar volgens mij is het probleem dat de computer denkt dat het hdd's zijn. Je hebt bij rechtermuisknop -> eigenschappen ook dezelfde opties, behalve Extra en Quotum.
| | |
| | #5 (permalink) |
| Raar.. ze staan niet meer in de hardware list... Voordat ze werkten stonden ze er wel maar met zo'n geel uitroep/vraagteken icon ervoor.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Jah, ik weet het. Het was al mis sinds de installatie.. Maar ik heb geen zin om m'n computer weer opnieuw te installeren omdat het dan weer mis kan gaan. Ik heb de vorige keer iets van 10x opnieuw moeten installeren omdat het steeds misging (blauw scherm op verschillende punten in de installatie: als dit de eerste keer is probeer dit, neem anders contact op met..) Maar ik wacht wel tot ik genoeg geld bijelkaar heb om m'n echte eigen computer in elkaar te zetten.. :P Toch bedankt voor de hulp!
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik heb nogsteeds dit probleem en het is nu wel erg lastig. Als ik via SonicStage een Atrac cd wil branden dan herkent ie geen drives en kan ik dus geen cd branden. Dit komt (denk ik) omdat ze dus als harde schijven herkent worden. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Want ik wil wel graag cd's voor m'n discman kunnen branden...
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Heb je een legale versie van je Windows ** (welke versie gebruik je)? Het helpt ook niet als je je pc uitzet, drives los koppelt, pc weer even opstart, afsluit en de drives omstebeurt opnieuw erin plugt en tussendoor opnieuw opstart of elke drive goed herkent wordt?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Edit: Ik had het blijkbaar nog niet gedaan want nu staan de drives er weer bij als dvd-rom en dvd-writer.. Bedankt! ![]() Edit2: Ik doe er een cd in (de DVD-rom) en nu worden beide weer weergegeven als hdd's Echt vaag...
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat voor mobo chipset heb je? Dit doet mij namelijk erg denken aan een driver-probleem.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| He dennis.. De reden dat je windows instal gaat hangen kan zijn als je monitor automatisch uitgezet wordt naar bepaalde tijd.. Heb ooit 2 weken lopen klooien tot k erachter kwam dat ie elke keer ging hangen zodra mijn beeldscherm in standby ging.. (scherm met auto standby ) Dus daarna 1x install met om de minuut een tikje aan de muis en hij kwam de insatl zonder probs door.. Install was in 2002 gedaan en systeem loopt nog steeds op de zelfde xp prof install... ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ www.defecto.nl | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hulp nodig met cdrom drives | sero | Hardware Junkies | 9 | 27-03-2005 16:39 |
| [WIN2k] Desktop weergegeven in 256 kleuren, rest niet | Rostvertol-Mil | Software Junkies | 0 | 24-05-2004 18:04 |
| Avatar wordt verkeerd weergegeven. | AMD'er | CaseJunkies Support en Feedback | 14 | 14-10-2003 21:25 |
| verkeerd weergegeven in 'post reply' lijst | Thomas | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 26-05-2003 07:57 |