| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hallo, Hoe zit het nou met SP2 voor winXP? is deze nou geschikt voor illegale versies of alleen legale? en wat is er zo belangrijk aan SP2 want hij was wel vaak in het nieuws! wat is er zo speciaal aan dit SPje? groeten brantje |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Er gaan geruchten dat Microsoft expres niet kijkt naar de key zodat illegalen ook installeren, zodat via de illegale versies geen virussen worden verspreid. Verder zit er een huge ass popup/ flash/ alle active content blocker in en nog wel meer dingen die ik zo ff niet weet.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Ik kon SP2 niet zomaar installeren (ehum niet zo legale versie), maar SP2 streamen op de cd lukt wel. Maar ik heb ook niet echt nogmaals geprobeerd het goed te doen. Ik heb daarna eigenlijk gelijk de XP cd gestreamed.
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| De ingebouwde firewall is "verbeterd" en staat standaard aan. Er wordt een nieuwe soort windows update gebruikt. Een zoot security updates waardoor je beter bestand ben tegen hackers. Ik vind het persoonlijk niet de moeite om te installeren. Dit was btw ook te vinden met Google of op de Microsoft site.... En op de niet zo legale versies valt SP2 ook te installeren ( een paar bekenden van me hebben dat dus maar merken weinig verschil met SP1 ) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Ik vind Service pack 2 echt een enorme uitkomst voor draadloze netwerken ! Er zit bij de SP2 een ingbouwde Setup wizart voor Wireless-networks SUPER GEWOON ![]() Maar hoe zit dat met de nederlandse versie van Windows XP ? Is daar ook nog een service pack 2 voor te krijgen ? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=049c9dbe-3... Hij is er ook voor de nederlanders jah ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Geen idee, ik heb SP2 nog niet geïnstalleerd. Ben een beetje bang voor niet werkende programma's enzo.. hebben we hier op stage nogal last van Toch maar eens uitzoeken of ik prog's gebruik die niet van SP2 houden, betere beveiliging is natuurlijk nooit verkeerd ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Werkt niet met illigale versies, althans er zijn een aantal keys uitgesloten. Op het werk hebben wij ook moeite met het instaleren op OEM machines, met een OEM license.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Over een weekje ofzo kan je hem toch automatisch downloaden via de update functie en nog een weekje later ofzo doet windows het automatsch als je het zo ingesteld hebt ofzo? Las ik tenminste in de krant.. :P
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Eerst wa Microsoft dacht ik alleen van plan om SP2 alleen voor de legale versie beschikbaar te stellen maar volgens mij hebben ze er vanaf gezien.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Waarschijnlijk zal de bekende FCKGW-... code wel geblokkeerd zijn, dat was ook zo bij SP1. Ik vraag me alleen af wat de gemiddelde thuisgebruiker nou aan SP2 heeft. Ingebouwde firewall is leuk, maar als je steeds meldingen krijgt dat een prog op internet wilt, of een bepaald prog kan niet op internet, dan zet de gemiddelde gebruiker de firewall eerder uit dan dat je hem configureert lijkt mij.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |