| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Ik heb een probleem met mn webserver, draaiend onder 2003 met IIS V6 en PHP V 4.3.8 Nu werkt php wel maar het command exec niet! En dat heb ik nodig voor mn stats script( http://blackgoth.ath.cx/stat ) zoals je op de site ziet mis je mem usage, version van de server, en netwerk load, dat allemaal komt door het missen van exec command. Weet iemand hier een oplossing voor? (en nee kom niet aanzetten met stap over op linux/apache, die kan niet om met ASP) |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
* Let er wel op, php ondersteund geen Dotnet.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik zou als ik jou was ook overstappen op Apache, dat is een stuk stabieler en veiliger dan IIS (was laatst een MS-meneer op mijn stage die heel eerlijk zei dat IIS geen serieuze concurrent is voor Apache ) |
| | |
| | #5 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
Handig dat de mods ook zo goed lezen -__-. | ||||
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Graag gedaan hoor.. We proberen ook alleen maar te helpen ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| errors bij thumbnails? | Buffalo | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 10-05-2006 17:50 |
| Errors bij profiel | brantje | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 18-09-2005 16:52 |
| Geheugen errors met IE | Hellion | Software Junkies | 19 | 10-07-2004 12:04 |
| Het GROTE Windows-errors topic | the widow maker | Area 1337 | 3 | 20-08-2003 21:21 |
| Forum Errors | Redox | CaseJunkies Mededelingen | 1 | 5-08-2003 13:24 |