| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey Ik weet niet waar ik dit topic ik moet plaatsen dus ik doe hem maat in software. ![]() Hoe kan ik de headlines van casejunkies op mijn site maken? ![]() ik ben nl. een eiegen startpagina aan het maken. ![]() maakt mij niet uit welke taal PHP/Javascript mag allebij ik hoop dat jullie kunnen helpen. greetz brantje |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Dit bedoel je ? http://www.casejunkies.com/index.php?upn=030002 Gewoon te vinden bij Download Junkies... |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Is vast gebeurt met de vernieuwing van de site.... Code voor de headlines is waarschijnlijk toen niet aangepast?
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Hmm, ik zal redox zo eens even mailen, en RSS feeds heb ik nodig om mijn IRC botje het te laten uitlezen, en laten 'zeggen' wat er is gepost, hoelaat, wanneer, en wat het onder werp is Vooral voor #casejunkies op QuakeNet dan, maar ook voor mij, omdat ik lui ben .
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casejunkies is site van de dag op zeelandnet.nl | Thoughtless | Area 1337 | 13 | 17-10-2003 18:58 |
| hoe kan ik mijn site voorzien van frames | inanc_gangster | Software Junkies | 11 | 12-10-2003 17:24 |
| Check mijn site. | Frenger | Area 1337 | 21 | 9-09-2003 21:12 |