| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik ben nu al maanden bezig met een excell formulier voor mijn dartteam. Nu gaat alles goed behalve één ding als er nog niet gespeeld is of er is nix ingevuld dan krijg ik #deel/0! en dat wil ik juist gewoon 0 laten weergeven. Maar hoe kan nix vinden. Neem aan dat het duideljk is voor de mensen die het niet duidelijk vinden kun je hier het pakketje downloaden om ff te kijken. Alvast bedankt voor de hulp
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Tja.. delen door nul kan niet he Kan je niet een IF-statement gebruiken? Ik weet niet hoe je dat in Excel doet, maar het zou er op neerkomen dat je je berekening alleen laat uitvoeren als er een waarde groter dan 0 ingevoerd wordt. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ok ja dat werkt maar dat is niet wat ik bedoel maar iig bedank zover was ik neit gekomen via microsoft... Maar ik ga hiermee wel ff verder mo te kijken of ik er wat mee kan. In de tussentijd als iemand een beter of makkelijk id heeft hoor ik het graag Nogmaals Thnx
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Heb ff verder geborduurd op dit concept maar kom er niet veel verder mee maar was het proberen waard. Maar weer verder zoeken thnx nyw.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waarde hardware | uzuri | Area 1337 | 3 | 30-11-2007 22:31 |
| Link automatisch openen | Mantlet | Software Junkies | 4 | 23-07-2005 12:48 |
| grafisch LCD scherm beeld laten geven | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 15 | 12-07-2004 21:06 |
| Plaatjes automatisch resizen? | Freakazoid | CaseJunkies Support en Feedback | 18 | 29-12-2003 19:53 |