| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2004
| Hey ppl, ff een vraagje, kan ik de tv-out aansturen zodat ik op een scherm kan laten zien wat ik wil inplaats van gewoon een kopië van het beeld van de primaire vga poort? thx -Bman
__________________ Bombing expert. If you see me running, try to keep up with me. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan je TV als extensie van je bureaublad gebruiken. Je scherm loopt dan als het ware naar links/rechts door in je TV. Dan kan je dus programma's van het ene scherm naar het andere slepen.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Jij bedoelt zeker een soort LCD van je 2e scherm maken ipv je desktop uitbreiden naar je 2e monitor. Of bedoel je gewoon je bureaublad over 2 beeldschermen uitsmeren?
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je je bureaublad uitbreidt naar de 2e monitor kan je daar ook allerlei progjes fullscreen op laten draaien, dus dat is wat dat betreft geen probleem.. Alleen sommige videokaarten kunnen alleen in 'kloon-modus' de TV-out gebruiken en niet als aparte monitor.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 februari 2004
| Citaat:
__________________ Bombing expert. If you see me running, try to keep up with me. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aansturing waterpomp | Jamba | Elektronica Junkies | 9 | 9-03-2006 09:04 |
| LCD aansturing gaat niet | the widow maker | Software Junkies | 21 | 7-08-2003 22:33 |