| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Eindelijk vindt ik een progje waarmee je makkelijk prints kan maken alleen het is een demo klopt het dan dat je geen componenten kan plaatsen ? Ik heb hem weg gehaald op www.baas.nl. De demo versie dan. En dat blijft het zonder licentie sleutel >D En om nou 59 euro te betalen om ff een printje te ontwerpen. heb ik niet zon zin in.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
BTW the money is onderweg, had iets vertraging ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Exter: ik had je al een mail gestuurd met de vrag of je het layout van de ccflthobber wilde mailen want deze wil ik graag in mn baybus erbij maken. Dus bij deze ...
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Harlingen, NW-Friesland
| Moet ik je teleurstellen, ik stuur in principe geen Layo files op. Maar als je dat prog nou wat wilt leren kennen zul je er toch mee aan de slag moeten en dan is het maken van zo'n layoutje een mooie oefening. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb alleen nog een vraagje, ik heb op mn printje een aantal draadbruggen nodig anders kan het niet. Met welk onderdeel maak je op het ontwerp een draadbrug. Want die standaard rondjes is niet handig.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |