| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| Na lang zoeken op google zonder enig resultaat probeer ik het hier. Weet iemand een programma dat je een .SB0 kunt converteren naar wav of Mp3. Alvast heel erg bedankt!
__________________ Feel the power of airflow 369CFM intake |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| http://filext.com/detaillist.php?ext...B0&goButton=Go Dat formaat bestaat heel waarschijnlijk gewoon niet, probeer de file te renamen naar .mp3
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Volgens mij is SB0 een Soundtracker bestand. Nee, Soundtracker is geen programma, maar een type programma. Soundtrackers zijn programma's waarmee je muziek kan componeren op basis van een soort van afspeelband met ponsgaten. Je laad een aantal geluidssamples in (zoals een drum, een gitaar, een piano, etc etc), welke je op je afspeelband neerzet (met daarbij en aantal parameters, zoals in welke toonhoogte het moet zijn, en of er effecten aan moeten zitten). Dan kan je die band laten draaien om muziek te krijgen. De samples hoeven maar 1 keer ingeladen te worden, en verder is het bestand gewoon een afspeelband. Soort van bladmuziek, maar dan anders. Lijkt een beetje op hoe MIDI werkt, maar dan met custom samples, en veeeeeeel meer mogelijke effecten en meer geluidskanalen. Het is trouwens tegenwoordig ook wel in een modern jasje weer te vinden, zoals Magix Music Maker. Helaas zijn dat weer van die n00b programma's met complete geluidsblokken in een bepaalde maat, die je gewoon met wat passen en meten op de plek kan drukken. Je kan er verder ook veel minder mee, dus op dat punt veel minder krachtig. (zeg maar Duplo tegen Lego Technic) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Waar heb je het bestand vandaan?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| Nou die files zitten in het spel raven shield. Ik moet voor school een film maken (ckv project) en het scenario is een inbraak, we hebben alles al gefilmd maar er moet gelijk bij. Er word bij geschoten dus het moeten wapen geluiden zijn en aangezien Raven Shield de meest realistische geluiden heeft dacht ik eraan dat ik die kon gebruiken in de film. is er een mogelijkheid om dat geluid op te nemen? Met Dbpoweramp kun je veel converteren maar dit niet, dit is meer een data bestand. Bedankt al voor de reacties!
__________________ Feel the power of airflow 369CFM intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vga to scart converter | GBCHEATER | Hardware Junkies | 6 | 11-02-2006 19:06 |
| Slot 1 converter socket 370 | Nos | Hardware Junkies | 0 | 29-10-2005 20:00 |
| Massive PDF converter gezocht | eXistenZ | Software Junkies | 3 | 3-09-2004 22:43 |
| PS2 --> Serieel Converter | Strakke-Wappie | Elektronica Junkies | 6 | 4-11-2003 19:40 |
| pc-in-auto converter | squid | Elektronica Junkies | 2 | 13-03-2003 22:57 |