| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| [ik weet niet of het bij Software of Gadjets hoort, maar het is software, dus...] Ik zoek dus Software om om data van m'n pc naar m'n Sony Ericsson T230 te sturen via een Seriele Datakabel (via compoort). De datakabel heb ik al, maar daar zat geen software bij. Via SE zelf kan ik geen software vinden die werken of een verbinding maken met de telefoon. Ik heb zelfs al geprobeerd om software van andere SE Txx versies te gebruiken, maar zonder succes. Dus als iemand een programma heeft of kent, ik zou het graag willen hebben. PS: Op Google heb ik niks kunnen vinden, ook niet op de IlLeGaLe, multi-popup/dailer, websites.
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
|
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dvd Brand Software Gezocht! | AngeloMontana | Software Junkies | 2 | 20-10-2005 21:20 |
| Software voor LCD | brantje | Software Junkies | 2 | 22-10-2004 11:10 |
| [Software] voor BIOS | PeaceMaker | Software Junkies | 1 | 21-07-2004 21:36 |
| software voor display | DJD xtreem | Software Junkies | 13 | 23-07-2003 22:24 |
| Gezocht: Software programma om printplaten te ontwerpen. | Soefkenijn | Elektronica Junkies | 12 | 9-06-2003 03:23 |