| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Ey luitjes, Ik heb een USB headset van Logitech, die ik altijd aangesloten heb. Nou is het probleem dat ik, waneer ik mijn boxen op de sound out aansluit, er geen geluid uit kan krijgen wanneer ik de computer opstart met de headset er nog in. Mijn vraag is nu, is er geen mogenlijkheid dat ik beide 'aan' kan zetten en dus tegelijk kan gebruiken? Greetz, SaphuA
__________________ SaphuA |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Probleem al vaker tegen gekomen. Door het inpluggen van de USB headset sluit je niet alleen een headset aan. Maar ook een tweede geluidskaart, immers er zit standaard geen geluid op de usb bus. Met als gevolg dat de vorige geluidskaart overruled wordt en geen geluid meer geeft. Je kan in windows maar 1 voorkeuze apparaat aangeven om mee af te spelen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Is het niet zo dat als je je koptelefoon inplugt, het geluid naar je boxjes automatisch onderbroken wordt? Dat gebeurd namelijk wel bij mij. (Logitech Z640 setje)
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Maar hij heeft een usb headset? Ik heb ook een logitech 5.1 setje en als ik met een gewone jackplug inplug word het geluid ook onderbroken..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Jah mijn headset gaat in me USB poort... Wat ik wil is de mogenlijkheid om te kiezen waar het geluid heen gaat, het is zo erg iri omdat ik steeds opnieuw moet aanmelden/opstarten. Zou ik niet ergens bij men instellingen kunnen doen of zo? SaphuA
__________________ SaphuA |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ga naar Start - Config - Geluiden en Audioapparaten - Tabblad Audio, bij Afspelen van geluid selecteer je dan waar je je muziek uit wilt krijgen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sound Card | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 17 | 1-10-2007 18:09 |
| 5.1 sound op asus a7n8x-x | grave667 | Hardware Junkies | 14 | 19-09-2007 11:13 |
| Sound marcheert ni | sOlAr | Hardware Junkies | 5 | 28-10-2003 18:13 |
| oude sound card | squid | Hardware Junkies | 7 | 2-03-2003 22:03 |