| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2004
| Hey Junkies, Ik wou jullie om hulp vragen ik heb namelijk een probleem met windows. Telkens als ik een programma opstart komt er een scherm met uitvoeren als als label. In dat schermpje staat: Met welke gebruikers account wilt u dit programma uitvoeren? Met een vakje en een vinkje waarbij staat : Mijn computer en gegevens beschermen tegen ongeoorloofde activiteiten van programmas. Met deze optie kunt u voorkomen dat computer virussen schade aan uw computer en gegevens kan toebrengen.Het inschakelen van dit vakje kan ervoor zorgen dat het programma niet naar behoren werkt.Dit krijg ik altijd als ik een willekeurig programma opstart en het is Fucking eritant. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik zou niet weten hoe je dit kan uitschakelen, probeer eens windows xp cd er in te douwen en een installatie over je huidige. Dus geen nieuwe, maar een upgrade. dan blijft alles zoals het nu is maar is je probleem (hopelijk) opgelost.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Dit zal waarschijnlijk een instelling zijn. Als je onder Win2k de Shift toets ingedrukt houdt en rechts klikt op een programma kun je namelijk ook 'uitvoeren als' kiezen, om als andere gebruiker het programma te starten. Even zoeken dus. Edit: Kijk ook eens naar de rechten die jij als gebruiker hebt. Ben je wel als Administrator ingelogd en heeft die nog al z'n rechten? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| In safe-mode booten en restore pointje gebruiken. Heeft je account administrator rechten? Klinkt alsof het iets te maken heeft met de 'set programs and default access' optie na een van de windows update. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Socket uitleg needed | Sjon123 | Cooling & OC Junkies | 2 | 8-05-2006 09:36 |
| Heel groot dringend CPU probleem | koenus | Casemod Junkies | 5 | 3-03-2006 10:17 |
| Heel slome harddisk. | black magic | Hardware Junkies | 19 | 16-09-2004 22:00 |
| [hardcore voeding] Help needed !! | Hardware Junkies | 22 | 14-04-2003 15:52 | |