| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| Ik heb pas geleden dit spel mee gekregen van een verre vriend van mij en helemaal zonder problemen geinstalleerd. Wanneer ik nu het icoontje aanklik of in het AutoRun menu op Play Republic klik, begint hij de cd wel te zoeken en wil het programma opstarten. Dit gebeurt ook maar wanneer dan even het splashscreen inbeeld is springt het programma weer weg. Hij geeft geen enkele foutmelding of wat dan ook. Ik heb het volgende systeem Asrock k7s8x barton 2500+ in totaal 110 GB waarvan ruim 50 vrij. 512 + 256 MB Ddr400 geheugen Powercolor 9200se voor mijn primaire monitor S3 virge voor mijn secundaire monitor. Ik heb al veel gezocht op internet maar niets te vinden over mijn probleem. Ik heb ook al gekeken of er misschien van te voren instellingen aangepast kunnen worden maar zover ik weet is dit niet het geval. Het gaat om de echte versie alleen ik heb er geen handleiding bij. Waarschijnlijk ligt die nog bij mijn vriend maar deze kon hem niet meer vinden. Mogelijk weten jullie het antwoord?
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| http://club.cdfreaks.com/lite/t-74872.html Schijnen meer mensen mee te zijn... Probeer is een No cd crack ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| Heb een no-cd patch geprobeert; Maar bij elke versie die ik download krijg ik een versie van slechts 90 kb terwijl het origineel 1.8 mb is. Dat vind ik sowieso al onlogisch. Daarna heb ik dus dat bestand wat ik gedownload heb in de map gezet waar het .exe bestand in staat na de installatie. Ik heb dus het originele bestand overschreven en nu krijg ik weer het splash schermpje maar dan geeft XP aan dat het programma niet meer werkt en of ik een rapport wil verzenden. Het is tot dusverre geen oplossing of doe ik iets verkeerd?
__________________ Alles komt goed! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opstart probleem | somers | Hardware Junkies | 5 | 17-11-2007 14:07 |
| Opstart probleem | Biokipje | Hardware Junkies | 2 | 15-11-2007 20:21 |
| Opstart probleem | E-TECH | Hardware Junkies | 4 | 21-03-2007 22:09 |
| Opstart probleem | Daniƫl | Software Junkies | 2 | 1-07-2003 15:49 |
| Opstart Probleem.. | R-core | Hardware Junkies | 13 | 17-03-2003 20:41 |