| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 augustus 2004 Locatie: Eemnes
| Ik heb een webserver met IIs, maar wil de upload limiten, want anders gaat het mijn verbinding kosten, en kan ik zelf niet meer internetten en fatsoenlijk downloaden, normaal gebruik ik NetLimiter, maar netlimiter ziet IIS niet, dus kan ik niet limiten. Help Alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Wat doe jij uploaden met IIS dat je zon hoge upload hebt ? Verstuur je bestanden van 50 mb ofzo via je webserver ? Dan kan je beter een FTP server nemen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 augustus 2004 Locatie: Eemnes
| Citaat:
ps, er mag een slotje op, heb ondertussen 1 gevonden Bandwidth Controller | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Als je juist omgaat met de code van je website issie niet zo groot. Maar misschien is het anders verstandig om de plaatjes (= is het overgrote deel van een website) bij je ISP te plaatsen op je eigen webruimte aldaar ? Ik draai momenteel nog IIS en heb er weinig last van.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HTML Upload script? | jensen | Software Junkies | 8 | 24-04-2004 23:52 |
| Upload en Download snelheid knijpen | Willy | Software Junkies | 9 | 9-01-2004 19:01 |
| Upload site | Davidian | Area 1337 | 22 | 22-05-2003 17:24 |