| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Tekst doorlopen in word. Het idee is dat ik een foto heb aan de rechterkant maar dat er aan de linkerkant van de foto gewoon tekst staat. Maar hoe krijg ik dat in piepnaam voorelkaar? K heb al heel veel geprobeert, maar ik kan het niet vinden...
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ik ben een echte Word-noob, maar als ik in de helpfunctie op 'text wrap' zoek staat er precies hoe ik het moet doen. Misschien dat je er iets aan hebt (alhoewel je zelf waarschijnlijk ook wel aan de help functie gedacht hebt :P )
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| ik heb hier zelfs een boek over word van 11 cm dik, maar daar kon ik het zelfs niet in vinden ![]() Ik en Uzuri zijn er uit gekomen, dubbel klikken op het figuur en dan indelen |: (
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Als je in word je plaatje hebt ingevoegd, dan krijg je een werkbalkje in je beeld te zien, genaamd figuur, dit is de zogenaamde figuurwerkbalk neem ik aan. Daar zie je een icoontje met een hondje en wat lijntjes er doorheen, als je je muis er even ophoud zie je dat dat textomloop heet. Als je er op klikt, komen er allemaal mogelijkheden te staan en daar kan je aangeven hoe je je text om het plaatje wil laten gaan. Denk dat je er nu zelf wel weer verder mee komt.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik doe het gewoon altijd met een tabel, net als in html. Vind ik het makkelijkste werken, dan kna ik zelf het plaatje uitlijnen qua locatie.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| MS Word | Aprominax | Software Junkies | 11 | 29-09-2006 16:48 |
| Word 2003 vraagje | Dark Wanderer | Software Junkies | 3 | 13-06-2004 19:24 |
| Mijn pc word warm van mij! | Kloef | Cooling & OC Junkies | 8 | 26-05-2004 18:00 |
| t u u p word m8??? | Dj Tw@n | CaseJunkies Support en Feedback | 11 | 7-06-2003 20:12 |