| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Kheb al een tijdje dak als ik een site open (bij simpele google ook) dat er soms ff een vensterke op mn taakbalk verschijnt (dus ik zie geen venster verschijnen op mn scherm, enkel een afbeelding van een venster op de taakbalk. Soms staat er dit : maar soms staat er alleen "--- Microsoft Internet..." Ik heb al gecheckt op adware met adaware, junk gecheckt met Ace utilities, Norton antivirus check gedaan, alle temporary en andere internet bestanden verwijderd, gezocht naar die xadso die op het venster staat, deze spam blijkt xadso.offeroptimizer voluit te noemen, maar daar had ik ook nx aan. Enige tips? (btw, google popup staat al aan, en khad ook es die andere geprobeerd, die houd 'em ook ni tege)
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Mijn IE zit ook helemaal vol met die bagger zooi. oplossing? firefox gebruiken en je heb nooit ergens meer last van ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #3 (permalink) |
| Kheb eindelijk maar eens veranderd van browser, en nu nog geen zulke pop ups gehad. Het vosje bevalt me wel ![]() Wat ik nu wel een beetje mis is de support van Norton Password Manager voor Firefox >/
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Sounds als spyware ![]() Idd jammer dat password manager niet meer werkt in Firefox, ik zelf gebruik gewoon mozilla die heeft ook al een password manager.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Probeer HijackThis, Spy doctor, Adaware eens om die popups weg te krijgen. Ik heb ook last gehad van dat soort grapjes en sindsdien gebruik ik Firefox en heb nooit meer ergens last van gehad .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Nee dat werkt allemaal niet, het zit zo ingebakken in IE dat het zichzelf iedere x weer terugzet wat je ook probeert. Een format is de enige oplossing op er echt af te komen. offtopic: Is het mogelijk om met firefox een soort backup te maken van je favoriten die je dan na bv een format weer terug kan zetten?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Of gewoon naar de usermap gaan. Kan je ook je startmenu kopiëren en je cookies enzo. Is altijd handig om een recente kopie van die dingen ergens anders te hebben staan als er iets mis zou gaan.
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #10 (permalink) |
| Kheb gisteren nogmaals een ander anti-popup proggie, die men mij aanraadde, geprobeerd, maar weer geen succes. Zoals tongue_of_colicab al zei, ik denk dat ik er alleen met een format zal kunnen van afkomen. Dus voor mijn part mag MS. hun IE houden. Ik blijf dus lekker bij mn nieuwe browser, en kben er zeer content van. Ik ben ook fan van het hoge customizeable-gehalte (wat een woord) van Meneer Vos. THX !
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Zoiets verwijderen kost nogal wat moeite, heb het 1 keer gedaan voor iemand, kostte me een uur werk. - Eerst registry scannen naar vermeldingen die op die website lijken en verwijderen. - Internet cache deleten - in Safe mode de objecten hier : c:\windows\Downloaded Program Files nachecken (file properties) en de wazige eruitgooien dmv search op je hele HD (ze kunnen op meerdere plekken voorkomen) |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Citaat:
Tenzij je echt goed weet wat er hoort te staan en wat niet kun je dit doen, maar anders kan het een gevaarlijk werkje worden. Een andere optie is: Je computer opnieuw instaleren, een back-up maken en elke keer als er wat fout gaat de back-up erover gooien. Heeft m'n PC al meerdere malen gered van de sloop :P
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | |
| |