| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 oktober 2003 Locatie: Almeloah
| beste case junkies ik had een vraag ik heb een draadloos netwerk. en een aantal vrienden in de buurt ook. nu heb ik een prgramma nodig om in hun netwerk te komen. als het kan een programma dat ook naar draadloose netwerkken zoekt. in de buurt. Als iemand de naam van zo'n programma weet zou je dan de naam of een link waar ik het kan downloaden posten alvast bedankt. groetjes mede junkie Black Gear |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Hier thuis heb ik een wireless setje van Linksys, via een opties ervan zoekt hij alle draadloze netwerken die er zijn, zo kan je dus verbinding maken met het netwerk wat je wilt (als er meer draadloze netwerken in de omgeving zijn). Maar of er ook speciale software voor is die dat kan zoeken....? Maar wat is de afstand tussen die vrienden in de buurt en jouw huis?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| ik heb een extreem grote antenne angesloten ik kan tot ruim 2 km door betton. zo een antenne van een bakkie voor in de auto. maar weet je toelvallig ook of ik op internet de drivers van jouwn netwerkkaart kan downloaden en zo ja waar? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| @ --== BlackGear ==--: wil je zo vriendelijk zijn om gewoon hoofdletters in je posts te gebruiken? Dat houdt het forum namelijk lekker leesbaar. Dankjewel .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
Wireless LAN gaat namelijk op 2.4Ghz of zelfs 5Ghz, en een antenne van een bakkie is voor slechts 27Mhz (scheelt dus een factortje 10000...) Dus je komt daarmee never en nooit niet verder... ik denk dat je zelfs totaal geen bereik meer hebt nu. (of in ieder geval veel minder dan normaal) Maargoed... Het scannen van netwerken mag. Dus kijken hoe ze heten, waar ze zich bevinden, en kijken of ze beveiligd zijn. Zolang je maar geen gebruik maakt van de carrier en de beveiliging niet breekt. Aan een scan programma kan ik je wel helpen. Voor Windows is er tegenwoordig Netstumbler. Voor Linux zijn Airsnort en Kismet erg populair. Bij al die programma's heb je nog extra software/plugins nodig om de beveiliging te breken, maar aangezien dat illegaal is, ga ik dat hier niet bespreken. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| dank jullie wel. Mijn probleem is opgelost. En het klopt de antenne gaf maar een bereik van 12 meter :P iedereen bedankt voor het helpen en laten we dan de topic hier maar bij afsluiten. Groetjes Black Gear |
| | |
|
| « Sneltoets muis snelheid
|
doom3 » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pci draadloos netwerk adapter | jokkos | Hardware Junkies | 5 | 3-03-2007 12:51 |
| draadloos netwerk | william | Hardware Junkies | 5 | 12-09-2005 14:00 |
| Draadloos netwerk valt weg. | GBCHEATER | Hardware Junkies | 18 | 3-07-2005 14:14 |
| Draadloos netwerk * probleem * | Raptor | Hardware Junkies | 28 | 10-08-2004 22:31 |
| virus scanner in de weg op intern netwerk?????? | GoTMoRe | Software Junkies | 7 | 19-11-2003 19:26 |