| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hallo, ik heb net mijn windows eropnieuw opgezet, maar ik kan opeens slaapstand niet meer aanzetten via energiebeheer, het hele tabblad is weg ! Heb al btje zitten kijken op google maar heb er weinig over gevonden. Iemand een idee? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Zover ik weet is heir een heel handig truukje op (Dan moet windows hier wel op ingesteld staan bij 'Energiebeheer') Ga gewoon naar Start -> Afsluiten en houd dan de SHIFT toets in!!! Als het goed is word dan de Stand-By knop de Slaapstand knop ![]()
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Ja dat klopt, maar dan moet je via energiebeheer wel eerst slaapstand inschakelen, en soms staatr dat tabblad er niet, en soms wil die niet aan (dan krijg je een foutmelding dat ie al in gebruik is of z . Je moet hem handmatig aanzetten omdat het een bestand aanmaakt van 512 mb (gelijk aan je geheugen, ik heb 512mb), en als je krap met schijfruimte zit, is het te begrijpen dat niet iedereen dat wil. |
| | |