| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik vraag me af of er een sneltoets is om de muis snelheid met bijvoorbeeld het scrollwiel aan te passen. Met photoshop bijvoorbeeld wil ik een erg lage muissnelheid en met gewoon gebruik juist een vrij hoge. Om daar steeds tussen te wisselen via de muisinstellingen is erg irritant, vooral als de muissnelheid laag is. Ik heb op google gezocht maar daar krijg ik alleen informatie over hoe de muissnelheid te veranderen via het muisinstellingen venster. Weet iemand misschien of dit standaard in Windows (XP) zit of dat er een programma is waarmee je hiervoor een sneltoets/combinatie kan instellen? Alvast bedankt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik heb verschillende versies van de Razer Boomslang software geïnstalleerd en helaas werkt er geen met m'n MX700. Als iemand anders nog wat weet zou ik dat graag horen want ik ben steeds maar aan het photoshoppen.. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geheugen snelheid | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 8 | 26-04-2007 11:06 |
| Bus snelheid = Fsb??? | boyac | Hardware Junkies | 18 | 4-09-2006 01:31 |
| CPU snelheid | Freakyboy | Hardware Junkies | 4 | 26-01-2005 16:27 |
| XP Standby sneltoets.. | DJD xtreem | Software Junkies | 23 | 1-07-2004 02:48 |