| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Ik krijg de hele tijd deze melding sinds dat ik me pc heb geboot. ik kreeg deze melding eerst om de 1min maar het lijkt steeds sneller terug te komen Norton vindt ook niks... en de melding verwijst door na een bestand dat helemaal niet bestaat.... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 juni 2004 Locatie: Nijmegen
| Spybot search and destroy? Pestscan? Welke Winblows draai je? Sinds wanneer? (niet nadat je geboot hebt, maar hoelang na de installatie van winblows e.d.). Heb je veranderingen gemaakt, iets geinstalleerd wat evt. niet te vertrouwen is? Heb je ook gekeken naar de lopende processen? (als je Win9X gebruikt moet je ff wintop downloaden en draaien). |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Die programma's ga k nu mee scannen. Als ze klaar zijn edit k wel. Ik draai xp pro zonder updates. heb het probleem sins gister avond toen ik mijn pc aanzette. Ik heb die ochtend turbo-memory-charger V2.11 geinstald en 20 of 30 mp3's van IFA gedownload... Heb auto protect van norton ook gewoon aanstaan... en me pc is al sloom in msn |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Klik op: 'Als u meer info wilt over deze fout: klik hier' Er staat dan waarschijnlijk: er is een fout opgelopen emt betrekking tot .....dll. Zoe die dll op en verwijder het. Ik had precies hetzelfde en dat was de oplossing ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Toetsenbord flipt ineens. | GC_Vos | Hardware Junkies | 9 | 5-09-2007 20:41 |