| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Ik heb wat problemen met m'n (reeds opgestarte) server, dit zijn de specs: Windows 2000 Advanced Server Apache 2.0 PHP 5.0 MySQL 4.0 FileZilla Server 0.9-beta (FTP server) Ik heb nu alles geïnstaleerd volgends het boekje, maar nu geeft Apache aan dat er problemen zijn met het IP adres. Als ik dan PHP uitschakel in Apache dan is er nix aan de hand. Op een vreemde manier werkt het soms wel, maar dan kan ik weer geen verbinding maken met MySQL Terwijl FileZilla Server altijd blijft werken >/ Heeft iemand hier een verklaring voor of een antwoord op??? (als je de .ini bestanden wilt inzien PM me dan, dan krijg je ze.)
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heb je je php.ini goed geconfigureerd? Als je alles 'volgens het boekje' doet zou het moeten werken, maar meestal is dat helaas niet het geval ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Probeer anders deze : http://www.yellowtip.com/products/yellowtipws.php Apache 2 php 4 mysql 4 Allemaal in 1 pakket... installer draaien en alles staat goed geconfigureerd. Waarom btw advanced server en niet gewoon de normale Win 2000 server ? De extra opties van advanced gebruik je toch niet in een thuisnetwerk. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
En bedankt voor de link, ik zal eens kijken hoe of wat.
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik zou gewoon kiezen voor de Apache 1.3.16 heb ik van de week ook geinstaleerd zonder problemen met de tutorial van phpfreakz.nl
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Apache 2 support is nog steeds experimental. Je moet dus gewoon apache 1.3 gebruiken. PHP wil niet goed omgaan met de threading in apache 2.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Apache 2.0.48 draait bij mij prima met PHP 4.3.4 en een recente MySQL-versie.. En ik zou die Win2000AS er ook vanaf knikkeren en Win2000Pro gaan draaien, voor een webserver heb je al die extra's niet nodig, dat kost je alleen onnodig veel processorkracht en geheugengebruik.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik heb op het moment YellowTip WS draaien en tot nu toe (na zo'n 5 uur) werkt het nog steeds. Ik moet nu alleen nog proberen om te zorgen dat het van buiten het netwerk te zien is (ivm router). Dus 'give it a shot' http://dunedain.xs4all.nl en ftp://dunedain.xs4all.nl Als het werkt wil ik het graag horen (je krijgt een pagina met de titel "Test-Server @ Dunedain-Server" met een aantal links naar pagina's en de ftp, name ublis passw: - )
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Je webserver werkt in ieder geval en ik krijg ook netjes de PHP-info pagina te zien. Van buitenaf laten werken stelt trouwens niks voor, kwestie van poort 80 open zetten in je router (staat vaak al open in de standaard-instellingen)
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Wat betreft de server zelf, het loopt weer helemaal fout, ik moet elke keer alles opnieuw instellen en laten draaien, maar als ik dan de pc reboot, dan loopt alles weer vast (geen php, geen mysql, errors over sockets, etc.) dus dit moet eerst opgelost zijn ![]()
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Videokaart fan draait fulltime @ max speed | Corally | Hardware Junkies | 10 | 28-08-2007 19:23 |
| 2 dezelfde koelers aangesloten. 1 draait langzaam 1 snel | verena | Cooling & OC Junkies | 9 | 22-06-2005 12:40 |
| Monitor gaat uit, pc draait nog. | DhoTjai | Hardware Junkies | 7 | 4-04-2005 23:25 |
| topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) | mr_x007 | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-06-2003 22:15 |
| Mobo draait te traag naar mijn zin | Soefkenijn | Hardware Junkies | 8 | 5-02-2003 06:07 |