| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Hey, kheb hier een map met al mn muziek, ooit eens geklasseerd volgens het alfabet. Maar omdat ik nu sessies draai hebbik ondervonden dat het niet zo handig is om alles in die mappen te hebben staan. Omdat het echt wel heel veel mappen zijn (per map met letter van alfabet noggeens map met artist) heb ik geen zin om er alles handmatig uit te halen. Bestaat er zo niks die alle mappen verwijderd zodat ik alleen mn files overhou? Greetz, Me
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Uhhh misschien iets van Xcopy *.mp3 c:/mp3/*.mp3
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zoeken naar *.* (gewoon geen zoekcriteria intypen) in de hoofdmap, dan krijg je alle bestanden en mappen te zien die in die hoofdmap en submappen zitten. Vervolgens sorteer je die lijst op zo'n manier dat alle mappen bij elkaar komen te staan en dan selecteer je alles behalve de mappen, knippen en in de doelmap plakken en je bent klaar ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
:P thnx ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sata-Voedingsplug verwijderen | soundmaster | Casemod Junkies | 8 | 14-09-2006 15:42 |
| sleutels verwijderen | william | Software Junkies | 1 | 15-05-2005 17:25 |
| Oude CPU Koeler Verwijderen | Cyborg | Cooling & OC Junkies | 15 | 10-03-2005 12:29 |
| Passwoord verwijderen van shared folder... | Raptor | Software Junkies | 7 | 26-07-2004 07:01 |