| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallo, Maaruhhm, het werkt dus nog steets niet !! Mijn pc heet " 64bit " als je dan bij "my network Places" op "view network computers" klikt.... dan zie je mijn 64bit logootje van mijn pc en als hij daar dan dubbel klik op doet dan moet hij weer een pass invoeren !! Wat nu ? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Da werkt allemaal niet.... Er staat bij gebruikersnaam : 64/bit/guest maar die kan je niet veranderen ! het enige wat je kan invoeren is je password !!! Ik wil dat kreng er gewoon af hebben ! en weten hoe je het er weer opkrijtgt, want dat is wel makkelijk om te weten als je naar Lan's gaat, want daar heb je wel eens een paar van die ubermongolen die je hele shared folder opleuken met Pr0n .exe files waarje bang van word ! plz help me nou !! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Maak op de pc waar je van wilt inloggen een accountje aan dat lees-rechten heeft op de shared folder op jou pc. Dan log je op de pc van je vriend in met het account dat je zojuist hebt aangemaakt en kun je gewoon inloggen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Niet echt een oplossing voor jouw probleem, maar ik omzeil alle problemen met Windows sharing gewoon door niks te sharen en alles via FTP te doen. Werkt volgens mij nog sneller ook ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sata-Voedingsplug verwijderen | soundmaster | Casemod Junkies | 8 | 14-09-2006 15:42 |
| sleutels verwijderen | william | Software Junkies | 1 | 15-05-2005 17:25 |
| Oude CPU Koeler Verwijderen | Cyborg | Cooling & OC Junkies | 15 | 10-03-2005 12:29 |
| Mappen verwijderen zonder files te verwijderen | squid | Software Junkies | 3 | 24-07-2004 15:25 |