| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2004 Locatie: Roosendaal
| hey allemaal, Ik heb sinds kort een nieuwe computer alleen ik heb een probleempje namelijk: Met welk programma kan ik gratis en snel dvd's rippen?Owja en dan had ik nog een vraagje: Als ik gewoon muziek luister of een spelletje speel op mijn computer dan valt op eens het geluid weg, hiervoor moet ik hem helemaal afsluiten en opnieuw opstarten zodat ik m'n geluid weer terug heb ( geluid zit trouwens op m'n moederbord) wat is het probleem en wat zou ik er aan kunnen doen. Ik hoop dat jullie m'n vragen kunnen beantwoorden. Nog bedankt trouwens voor de reacties op mijn vorige vraag!! alvast bedankt. Mzzls Bart |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| www.dvdshrink.org Gratis programma waarmee je dvd's kan "backuppen" naar 4.7 gb formaat zonder beveiligingen. Voor je geluidprobleem kan je proberen de nieuwste versie van je moederbord drivers te installeren, of gewoon die van de cd opnieuw installeren [edit] PO : Een backup maken naar je HD is gewoon legaal, al wordt er over kopieren begonnen voor anderen is het illegaal. Correct me if i'm wrong |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Waarom zou die gozer niet een kopietje van z'n eigen DVD's mogen maken, dat mag volkomen legaal. (Zelfs meerdere kopies, bijvoorbeeld 1 in je auto in je dvd speler, en 1 thuis, en de originele in de kast omdat je daar zo zuinig op bent.)
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Dan is het ook rippen, want rippen is 'de film' van de dvd halen en op je computer zetten. Maar ik zou eens op http://www.extradvd.nl kijken. Daar heb je howto's en je kan er ook de software downloaden die je nodig hebt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe deze nummers rippen ? | Raptor | Software Junkies | 4 | 2-04-2005 18:15 |
| muziek van dvd's rippen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 3 | 17-03-2004 21:43 |
| Muziek Rippen van www.di.fm | Raptor | Software Junkies | 16 | 13-12-2003 23:57 |