| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hallo luitjes, Ik ben bezig met het instaleren van een nieuwe server. Met een RAID config. 2 X 160 GB in een RAID 1 setup, mirroring dus. Array aanmaken geen probleem. Nu wil ik alleen dus windows instaleren, doe netjes bij het opstarten F6 indrukken kies dan voor de juiste driver win2000 TX2000. En dan nadat ik de ik geformateerd heb (20 GB primaire partitie) in NTFS format, gaat hij bestanden kopieren. Alleen komt dan met de fout, kan fasttrak.sys niet kopieren. Terwijl die daadwerkelijk wel op de diskette staat. Dit probleem had ik ook al met de Promise fasttrak 66 controller. Maar die ging weg ivm snelheidsbeperking, en HDDlimiet beperking. Iemand een oplossing. De floppy drive is wel goed, de bios van de pc en RAID controller zijn allebei de laatse, drivers zijn ook de nieuwste van de website. Iemand een idee ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 juni 2004 Locatie: Nijmegen
| Volgens mij word de TX2000 gewoon herkend door W2K en hoef je geen floppy te gebruiken, wel moet je na het installeren van W2K het Promise Array Mannagement tooltje installeren om write caching in te schakelen. Heb je alle files die op de floppy staan gewoon in de root staan? Je zou kunnen proberen om de files die in de W2K folder staan gewoon in de root te zetten, of andersom (Dus de files uit de root naar de W2K folder copieren). Windows is niet altijd snugger genoeg om in andere folders te kijken, maar kijkt alleen in de eerder geselecteerde folder ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geslipstreamd met SP4, en de drivers zitten niet op de cd erbij, zonder de driver te laden ziet de install geen disks. Misschien maar eens even zoeken naar een manier op een driver te slipstreamen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
[edit] http://www.nforcershq.com/forum/viewtopic.php?t=8892 Die link gebruikt. Onderin staat een voorbeeld voor een TX2 Sata controller. Deze toegepast op mijn manier krijg ik een error txtsetup.sif error file missing or corrupt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Truuk zat hem in de CD. Nu geinstaleerd met een andere cd, en hij werkt als een zonnetje.
| | |
|
| « BIn
|
windows 95 compaq » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Problemen met Promise controller.. | Siertuin | Hardware Junkies | 4 | 12-12-2004 12:07 |
| PCI ata 133 raid controller card | wouterke | Hardware Junkies | 10 | 27-08-2004 19:29 |
| Raid controller | Boogiman | Hardware Junkies | 10 | 9-06-2004 09:26 |
| Windows 98 install probleem. | Gizmo | Software Junkies | 0 | 13-01-2004 16:51 |
| Promise TX2000 raid controller op AOPEN MX46533GN werkt niet | Lampje | Hardware Junkies | 2 | 10-09-2003 11:10 |