| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik kom er net achter dat je NOS kan laten monteren in je auto Das toch een partij lachen, zometeen maar effe op een motor proberen en kijken hoe de wheelies gaan De nieuwe dingen in het spel zijn echt lachen... Je heb alles wat vice city had en nog wat andere leuke dingen. Je kan zwemmen, hoe meer je een wapen gebruikt hoe beter je wordt, ik heb met pistols bijvoorbeeld level "hitman", dan kan je er 2 vasthouden en je mist nooit |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| @Rich: waar kan je ergens NOS laten monteren dan? EDIT: Al gevonden. Wat ook lachen is, je gaat fitnessen (gewicht heffe enz.) zodat je sterker wordt, als je het max. gefitnesst hebt dan ga je die boksers slaan .Ik wou ook al slim zijn, dacht zwem je naar het andere eiland toe, maar zodra je daar aankomt en je ''leent'' een voertuig krijg je meteen de wouten achter je aan... Ik zal wel eens proberen enkele screens te maken als mijn digicam is opgeladen.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| OMG..... Bestaat er eigelijk inmiddels al een PS2 emulator? Edit: Eerste reviews gevonden. http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/review.html http://ps2.ign.com/articles/559/559560p1.html Edit2: 2 Player mode........ ![]() |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| HIer van mijn kant ook enkele pics: Tijdens het laden... Dit is je huis waar je begint, met links een garage Wheelie... Tattoo shop Burnout...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [GAME] Battlefield 2 | Jamba | Software Junkies | 61 | 21-11-2005 21:02 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 17:51 |
| cj game: animaties | tongue_of_colicab | Area 1337 | 34 | 27-02-2004 15:17 |