| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zal vast niet veel duurder of goedkoper worden dan de meeste andere games.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Hij kost 59,95 pleuro bij de bart smit, je kunt hem al reserveren geloof ik.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Dat valt best wel mee eigenlijk Offtopic-- hier in de regio Delfzijl hebben kabelinternetters elke dag een poos geen internet :P wa ben ik toch blij dat we adsl hebben. Inhome/energiewacht is nu hier dus ik denk dat ik hem maar ff ga uithoren over de kabel.
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| GTA games komen altijd eerst op de Playstation uit en een half jaar later pas op de PC, dus het zal inderdaad wel om de PS2-versie gaan ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | ||
| | |
| | #39 (permalink) |
| Dat komt omdat iedereen(alle noobs) denken/vinden dat consoles beter zijn als pc's terwijl daar niks van waar is. Dan zijn de spellenmakers zo slim om eerst de consoleversie uit te geven en een poos later de pcverzie zodat ze meer winst halen uit de consoleversie Voordat alle opmerkingen komen: ik doe gewoon de opleiding financieel medewerker en zit in de 1e klas.
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Ik ben het er mee eens, consoles stinken nogal :P Een pluspunt is dat het wel iets gezelliger is... Maja ik denk dat ze eerst op console doen omdat die minder snel te kopieren zijn omdat die PS2's dan een modchip nodig hebben. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| De xbox vindt ik anders nogal meevallen qua graphics, dat hij minder zou zijn dan een pc, want laatst was ik ff paar screenshotjes aan het bekijken van max payne 2, en de xbox versie zag er bijna even goed uit als de pc, en de ps2 was echt baggerslecht... ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Console-games komen meestal eerder uit, omdat het makkelijker is om een console-game naar pc-game om te zetten dan anders om. Afgezien van verdere marketing-truucs, is het gewoon minder werk voor de programmeurs om eerst een console-versie te maken. Er zijn ook bijna geen pc-games die later op een console uit komen. elkeweg: Dat wordt dus voor mij nog tot ongeveer mei wachten op dit toch wel veel belovende spel.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Inderdaad.. zolang ze maar niet simpelweg gaan poorten.. Xbox heeft ook vele malen betere specs dan ps/2 (ps/2 heeft 700 mhz cpu en xbox volgensmij in de buurt van 1400) Er zullen nog mooiere games uitgebracht worden voor xbox geloof me. dat boxje is nog lang nie optimaal benut
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [GAME] Battlefield 2 | Jamba | Software Junkies | 61 | 21-11-2005 21:02 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 17:51 |
| cj game: animaties | tongue_of_colicab | Area 1337 | 34 | 27-02-2004 15:17 |