| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #199 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Citaat:
| |
| | |
| | #200 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ik ben weer terug in Los Santos!! Maar toen moest ik een missie doen met Sweet, wat hoods over nemen, gaan we weer terug naar Grove str. Wordtie overreden, missie mislukt.. Ik heb trouwens ook m'n linkerwindowstoets uit me tobo gehaalt omdat ik daar steeds op drukte ipv de ctrl in een vliegmissie, en dat is zwaar irritant! :/ ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #201 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben zaterdag ook weer terug gekomend in Los Santos, en een zooi hoods in idlewood overgenomen. Maar wat ik me nu dus afvraag, als ik al die hoods overneem, dat er dus geen enkele andere gang meer is, worden mijn hoods dan nog aangevallen? Dat de ballas en dergelijke dus zijn uitgestorven enzo :P want dat zou wel 1337 zijn.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #204 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
Ik denk trouwens niet dat je dan niet meer wordt aangevallen.. ![]()
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #205 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Je wordt inderdaad niet meer aangevallen als je alle hoods hebt 'veroverd'. Dat heb ik gedaan en levert niet alleen leuke weaponskills (hitman met uzi's en AK47 ), maar ook een aardig inkomen.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #207 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| *kick* Kan iemand een map posten waar alle ammunation met schootrange zijn op aangeduid?? Ikzelf heb een schietbaan gevonden bij de ammunation in het dorpje rechts van de CV race's in de countryside. Alleen, op het dak staat een meid te schieten, en bij teveel spieren lacht ze me uit, en als ik geen spieren heb, dan ben ik niet gespiert genoeg. Weet iemand hoeveel spiermassa mevrouw aanstaan?
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [GAME] Battlefield 2 | Jamba | Software Junkies | 61 | 21-11-2005 21:02 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 17:51 |
| cj game: animaties | tongue_of_colicab | Area 1337 | 34 | 27-02-2004 15:17 |