| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ik ben eindelijk door die vlieglessen, pfffff, en daarna krijg je natuurlijk weer een dozijn vliegmissies in het kwadraat! IK HAAT CORONA"S!!!! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #167 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
En DE manier om het spelplezier te bederven, vind ik, is om cheats of walkthroughs te gebruiken.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #168 (permalink) | |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| Citaat:
![]() Ik neem terug wat ik over die vlieglessen had gezegd :P. | |
| | |
| | #169 (permalink) |
| Heheh, die is inderdaad erg irriterend, cyborg.. --vliegles spoilers-- Truuk is om heel weinig proberen te sturen, mischien zelfs gas terugnemen, daarna moet je hetzelfde nog een keer doen en dan nog landen, en ik geloof dat je dan nog met een helicoptertje mag vliegen, dat wordt pas irritant als je dingen kapot moet schieten.. De truuk daar is om je view te veranderen tot 1st person, dan een beetje schuin over die trucks en flink veel raketten afschieten (linksalt), en daarna mag je nog 2 RIJDENDE auto's neerschieten, en dit binnen een minuut of 2... Dan mag je nog een loop en een barrel rol maken, maar dat is gewoon op het moment van de truuk gas los laten..
| | |
| | #170 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Wie kan er mij nog eens de standaard controls voor het dansen zeggen?? Want, ik moet met mijn lief gaan dansen, en ik vind dat nergens bij mijn opties om te veranderen, dus zal ik ze maar eens resetten... En, die territorys zijn nog goed voor mijn gun-skills, dus ik waag het er maar op.
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #172 (permalink) |
| Sommige badguy's laten ook wel eens flink wat geld liggen als je ze afmaakt, dus het is ook goed voor de portemonnee.. hetzelfde geld trouwens voor dealers, zeer lucratief om die af te maken!! ![]()
| | |
| | #173 (permalink) |
| Met de pijltjes?? Dan zit ik met een bug ![]() Want, stappen gaat nog met de pijltjes, dus de controlles zijn goed, maar als het pijltje in het rondje komt, dan ligt hij niet op, ook al druk ik te vroeg/te laat/op tijd want, bij de low-rider had ik bijna 2000 punten, en bij het stelen van die geluidsinstallatie wast ook van de eerst keer raak... Misschien is CJ gestrest omdat zijn vriendin erbij is :P Maar, zal morgen nog eens proberen, ik hou jullie op de hoogte.
| | |
| | #174 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 december 2004 Locatie: Barendrecht
| 1 Ding vind ik vaag: In San Fierro, heb je zo'n tekentje, dat je je auto kan modden, net als in Los Santos waar je je lowrider kan pimpen. Maar ik kan geen garage deur vinden die open gaat. Ja wel de paintjobdeur, maar daar ken je je wagen niet pimpen. |
| | |
| | #179 (permalink) | |
| Citaat:
(bv zo'n auto als cesar heeft, is goed pimpbaar in los santos!)
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #180 (permalink) |
| @ eXistenZ: op GOT denk ik staan verschillende topics over GTA games die niet werken, deze image werdt al aangehaalt in dit topic denk ik, hebben die mensen dan allemaal eenzelfde versie die slecht is??
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Game pc | Case... | Hardware Junkies | 12 | 8-04-2007 16:39 |
| Lag in game | snake526 | Hardware Junkies | 19 | 19-06-2006 10:10 |
| [GAME] Battlefield 2 | Jamba | Software Junkies | 61 | 21-11-2005 21:02 |
| [Game] NERO | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 4-07-2005 17:51 |
| cj game: animaties | tongue_of_colicab | Area 1337 | 34 | 27-02-2004 15:17 |