| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallo, Ik heb net een nieuwe pc gebouwd.... Alles ging voorlopig goed, todat ik windows probeerde te installeren ! Ik heb er 2 sata hdd inzitten van 200 en 160 GB... Als ik in de bios ga kijken dan ziet hij ze alle 2. Maar zodra ik windows ga installeren en partities aan moet maken, zegt hij dat hij geen harde schijven heeft gevonden ! Ik heb wel bepaalde sata drivers op de moederboard cd staan, deze zijn 4MB en passen dus niet op een diskette... Hoe kan ik in godsnaam mijn schijfjes aan de praat krijgen ? ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Move >> Software Junkies.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Staat er niks over beschreven in het boekje van je moederbord? Het lijkt mij sterk dat hier niets over beschreven staat..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Dit probleem had ik ook met mijn Sata hardeschijf. Effe denken hoe ik dat had opgelost. Wat voor hardeschijven zijn het? vaak kan je op de site van de producent de juiste proggama's vinden die nodig zijn en op een floppy passen. Bij mijn maxtor schijf moest ik alleen geloof ik wel eerst opzoek naar de XP variant in de download, dan kon ik het zo op floppy zetten.
__________________ n00bie |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Nee dat lukt niet... Ik heb uiteindellijk de hdd aan de praat gekregen met een onvindbare patch die op een wdc.com site stond En nu heb ik weer meteen een ander probleem zoals ik al in een andere topic heb gezet >( |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| kijk is in de doos van je plank, zie je daar een diskette liggen? ja die zie je wel... boot het systeem, tijdens het laden van de setup staat er onderaan: press F6 for unsupported ide/scsi raid. dus je drukt op F6..en de rest lukt je wel. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Nog even voor het archief, sommige drivers zitten er vanaf sp1 pas in , dus als je dan een sp1 geslipstreamde cd hebt werkt het wel. En anders is het gewoon even op een floppy gooien en dan werkt het. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Abit AV8 ziet SATA HDD niet? | RSX | Hardware Junkies | 10 | 13-12-2004 19:09 |
| Mijn pc ziet de helft van mijn GB's niet | Raptor | Hardware Junkies | 10 | 23-07-2004 17:16 |
| WinXP ziet HDD niet. | mir4dor | Hardware Junkies | 11 | 11-06-2004 12:54 |
| Mijn cooling setup | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 8 | 13-12-2003 10:11 |
| win 98 ziet niet meer als 8 gig | Delslet | Software Junkies | 7 | 27-07-2003 12:49 |