| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Elke keer als ik Internet Explorer afsluit krijg ik de volgende melding; iexplorer.exe - Toepassingsfout De instructie op 0x00ec40dd verwijst naar geheugen op 0x00ec40dd. De lees- of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt. Hier word ik echt gek van, want dit heb ik ook met Mozilla en ik heb de computer al geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd niets helpt zelfs niet ff een andere netwerkkaart erin (alles proberen heh lol). Ik heb verder echt nergens last verder, ook niet met het geheugen. Ik vat hier echt niets van pff ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| minder naar pr0n sites gaan, een goede format helpt dan wel! Thadeez zou dit zeggen:"De pubertijd moet je zien als een groot bos, waar je makkelijk in verdwaalt. Je taak is om je door dat bos heen te slaan, op weg naar de grotemensen-wereld. De verleiding is groot af te dwalen van dat pad en dit soort posts te schrijven, maar gelukkig zijn wij er nog, van de CJ crew, die je het juiste pad weer kunnen wijzen". Alleen geloof ik em niet =] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| nee, ik ben geen n00b . Zelfs als ik naar geen enkelle site ben geweest heb ik dit probleem gelijk na een format... ik heb zelfs al 2 keer geformateerd.. geweldig win XP. Ik heb ook geen ad aware of dergelijk gedraait. Dus er kan niets verandert zijn. Ik heb een reepje 512 (DDR 333) van Samsung en een reepje 512 (DDR 333) van Buffalo. Waar ik problemen mee krijg met Top Performance aan in de bios maar dat staat uiteraard uit. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Op speciaal verzoek voor BG: "De pubertijd moet je zien als een groot bos, waar je makkelijk in verdwaalt. Je taak is om je door dat bos heen te slaan, op weg naar de grotemensen-wereld. De verleiding is groot af te dwalen van dat pad en dit soort posts te schrijven, maar gelukkig zijn wij er nog, van de CJ crew, die je het juiste pad weer kunnen wijzen".
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
maar gelukkig kan ik bij jullie nog terecht ervoor. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ga eens naar Windows Update en update, download daarna Mozilla Firefox 0.9.2 heb je nooit geen problemen meer...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| errors bij thumbnails? | Buffalo | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 10-05-2006 17:50 |
| Errors bij profiel | brantje | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 18-09-2005 16:52 |
| IIS V6 + exec errors van PHP | blackgoth | Software Junkies | 8 | 5-09-2004 22:02 |
| Het GROTE Windows-errors topic | the widow maker | Area 1337 | 3 | 20-08-2003 21:21 |
| Forum Errors | Redox | CaseJunkies Mededelingen | 1 | 5-08-2003 13:24 |