| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 juni 2004 Locatie: Nijmegen
| Test je geheugen eens met Memtest86 (Als je meteen wat meer tools wilt hebben kun je ook de Ultimate Boot CD downloaden). |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| Toen ik deze error had heb ik ook me geheugen getest, helaas zonder resultaat Toen heb ik mijn geheugen vervangen door ander geheugen maar toen deed ie het nog. Dus ik denk niet dar het daaraan ligt maar het is het proberen natuurlijk wel waard. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| Hier probeer deze links eens. http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=558637 http://www.athlon.de/showflat.php?Ca...b=5&o=&fpart=1 deze is wel duits :P EDIT Hey, iemand heeft zijn post gedeleted :P ik heb gelukkig nog net kunnen lezen wat er stond . Firefox is idd een fijne browser . |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Ik heb uiteraard alle updates, nogmaals ik ben geen noob heb al vaker in een computer winkel gewerkt ook lol. ...ok bedankt voor de forums ![]() Hmm. zoals ik al zie zijn het dus bugs in windows alles is perfect dus ligt aan windows. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| errors bij thumbnails? | Buffalo | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 10-05-2006 18:50 |
| Errors bij profiel | brantje | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 18-09-2005 17:52 |
| IIS V6 + exec errors van PHP | blackgoth | Software Junkies | 8 | 5-09-2004 23:02 |
| Het GROTE Windows-errors topic | the widow maker | Area 1337 | 3 | 20-08-2003 22:21 |
| Forum Errors | Redox | CaseJunkies Mededelingen | 1 | 5-08-2003 14:24 |