| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Ik heb een Celeron 466 met 128 mb ram, en van deze pc wil ik een router bakkie maken. Deze router moet (kpn) ADSL gaan routen op een alcatel USB modem als linux distributie heb ik Debian 3.0 met kernel 2.4 (dus iptables) maar nu vraag ik mij af hoe ik dit kan configureren, zodat ik gewoon op andere pc's kan internetten via die linux bak. als dit werkend is wil ik nog Samba, ProFTP en Apache op draaien. Wie kan mij links geven naar enkele duidelijke (lieftst nederlandse) tutorials. Of kan mij hier uitleggen hoe ik ipchais/iptables kan configureren. samba/apache/proftp lukt me zelf wel, maar die ipchains/tables willen niet zo hard
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| www.fli4l.be da kunde draaien op een diskette alleen (mirror mad by me )Maar als ge iets beter wilt (ge hebt dan wel hd nodig van min. 10 mb (*g*)), bestaat nu eisfair (www.eisfair.de), en eerlijk gezegt, ben daar ook meer voor, bij download vind ge base en dsl pakket, en bij Eiscrawler optie-pakketten... Greetzz, Maffen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| ik wil liever zelf bv, debian installeren en dan dan ipchais en iptables configureren. zo kan ik wat meer met men server doen zoals een Counterstrike server draaien enz. dus ik wil graag een tutor voor het configureren van ipchains/iptables. btw, weet iemand of die ADSL4LINUX scriptjes Ipchains/Iptables ook installeren?
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| linux op usb | rzenith | Software Junkies | 12 | 26-10-2007 17:14 |
| [linux] suse | GBCHEATER | Software Junkies | 12 | 26-07-2004 19:04 |
| Linux..... | -htvi- | Software Junkies | 26 | 9-02-2004 16:10 |
| een usb nic en linux? | dj_dysaster | Software Junkies | 2 | 24-10-2003 17:39 |
| linux | QuincMan | Software Junkies | 14 | 2-06-2003 15:31 |