Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 23-06-2004, 16:00   #1 (permalink)

Standaard EDIT ! : Hoe een map als default voor downloads maken?

(Orgineel :
Sinds ik Norton systemworks heb, download ik alles automatisch wanneer ik op de link klik bij mn Usenet provider, hij vraagt me dus niet waar ik het wil opslaan en welke naam ik het wil geven. Dit is nog niet zo erg vind ik, want daar bestaat opslaan als voor. Het ergste is dat ik mn downloads niet meer kan resumen, hij begint altijd terug van nul. Best wel ambetant als je een Usenet provider hebt waarvoor je betaald >/ .
Ik zie dat hij bestanden in een temporary map opslaat. Normaal is dat altijd C/doc en settings/JE NAAM/Local settings/Temporary internet files/
Maar als ik ga kijken staat er daar nx. Ik heb ook al het weergeven van verborgen mappen gedaan, maar nog niets. Waar slaat die stomme Norton mn files dan op? Of zit Norton er tog voor nx tussen?)

Blijkbaar is mn file weg door een probleem met Norton, wat waarschijnlijk opgelost is door een patch. Het resterend probleem is dat bestanden die in download niet eerst in de default map komen. Hoe kun je de map veranderen voor het downloaden van bestanden van internet?
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Programma voor een Partitie aan te maken _PhanToM_ Software Junkies 4 31-07-2007 20:35
[Rivatuner]Na gamen OC terug @ Default waardes Masterslave Cooling & OC Junkies 10 30-01-2004 13:37
Accubewaker 12V > geschikt maken voor 6V? Hermanator Elektronica Junkies 4 18-04-2003 21:12

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.