| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| Zucht, heb helaas weer iets op mijn pc staan dat mn startpagina verandert heeft, er staat about:blank, maar hij komt op een of andere zoeksite uit, met popups ed... Daarnaast als ik surf en ik klik op een link die een ander scherm opend dat het scherm geminimaliseerd in de rechteronderhoek verschijnt :/ Iemand een idee hoe dit te fixen? AD-Aware al meerdere malen geprobeerd... ik weet het niet :/.
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Zoek in je registry naar de site die hij opent en pas die aan. Ik heb dat probleem ook een keer gehad. Spybot is trouwens inderdaad ook een hele goede optie!
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Nou dan zal ik dat maar eens proberen... Wat ziet mijn oog in de readme van het setup? Code: I. Freeware Allereerst de redenen waarom SpyBot-S&D gratis is: I.a. Opdracht Spybot-S&D is opgedragen aan de knapste vrouw op deze aardbol :) I.b. Binair Wat krijg je als je software koopt? Een boel enen en nullen. Da’s alles. En als deze nu als kunst zouden worden verkocht, zou ik het nog snappen om ervoor te moeten betalen. Maar als het belangrijkste doel van dat soort mensen is om geld te verdienen – door verkopen of reclame – dan hou ik daar niet van! I.c. Conclusie Dit betekent dat ik je het echt geef om SpyBot-S&D zo vaak als je wilt te gebruiken. Maar als je het leuk vindt dan vraag ik twee dingen van je: bid voor me (voor die fantastische vrouw als je toch bezig bent ;)) naar je eigen god – of waar je ook maar in gelooft – en wens ons wat geluk toe.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Heb je er wel de nieuwste updates overheen gezet? Werkt het niet, dan moet je toch eens in je registry gaan zoeken. Zo heb ik het probleem een tijdje geleden ook opgelost.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Nou word het echt gestoord, constand vliegen de popups om mn oren over het feit dat ik wel 99% kans op spyware heb, groene fuckende spyware beestjes, win98 antispyware stuff.. ik word helemaal schijtziek ervan! ff mn reg maar eens bekijken dan..
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik heb dit probleem ook sinds vorige week, daar word je leip van! Ik heb ook Ad-Aware gedownloaden enz. maar dit mocht niet baten. Ik gebruik nu Mozilla Firefox en heb nergens meer last van . Dit is veer beter als IE. (dat ik dat nog nooit eerder had geprobeerd )
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Nou, volgens mij is ie eraf, eerst een paar keer spybot dingetje gedraait, daarna ad-aware en dat nog een keer herhaald. Anders download ik die andere browser wel, of format ik ff, dat zit er toch weer aan te komen, heb nog maar 500 mb vrij .
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gestoord van spyware XP | Hellion | Software Junkies | 1 | 27-06-2007 12:56 |
| spyware | Don Zalmrol | Software Junkies | 6 | 28-08-2006 14:44 |
| Guide tegen spyware, trojans en hijackers | Ragon | News & Review Junkies | 5 | 7-03-2005 14:34 |
| spyware | Hellion | Software Junkies | 3 | 25-05-2003 11:16 |