Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 22-06-2004, 12:14   #16 (permalink)

Standaard

Nee, hij is er niet af, dat word dus formatten op m'n eerste vakantiedag. :P
Oud 22-06-2004, 18:10   #17 (permalink)

Standaard

oke ik zal mezelf ff quoten:

Zoals de titel al zegt kan ik me startpagina niet meer instellen. Ik krijg alleen nog maar zo'n gare search site als startpagina maar die kan ik dus niet meer wegkrijgen. Als ik adware run dan vind ie spyware die dat doet maar als ik het verwijder zet het zichzelf gewoon weer terug . Weet iemmand hoe ik hier vanaf kan komen?

Al die spyware proggies vinden het dus wel alleen als ik het delete komt het weer terug zodra ik me browser gebruik. Formatteren is geen optie.
Oud 22-06-2004, 18:38   #18 (permalink)

Standaard

Om mezelf dan ook maar weer te quoten, welke site opent hij iedere keer als je hem opstart?
Oud 22-06-2004, 19:41   #19 (permalink)

Standaard

Geen idee, het lijkt wel of ie hem naar me hdd heb gedownload want hij geeft aan about: blank en de links geven alleen een java script.
Oud 22-06-2004, 19:46   #20 (permalink)

Standaard

Lol, ik heb hier last van sinds Netgamez.
Ik heb al een beetje lopen kloten in mijn register, maar dat helpt geen tiet.
Er staat idd about:blank, en als je dat veranderd komt het meteen weer terug.

Ik heb Ad-Aware, Spybot, Panda anti virus gedraait en heb in het register lopen kloten.
Het hielp allemaal niet.
Als oplossing heb ik gewoon een snelkoppeling op mijn bureaublad gezet naar mijn originele startpagina.
Dat is natuurlijk niet de ideale oplossing, maar het werkt wel!
Daanbanaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-06-2004, 20:51   #21 (permalink)

Standaard

yep en ik krijg ook iedere x een popup bij die pagina met spybot detected click here to download free anti spyware software maar ik heb zo het idee als ik daarop klik dat ik nog meer troep op me pc krijg.
Oud 22-06-2004, 21:16   #22 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

Ik heb precies het zelfde probleem. Heb ook al vanalles geprobeerd, ad-aware, gekeken in het register enz enz. en ik krijg het maar niet weg! Het is dat ik pas mijn pc opnieuw heb geinstald anders had ik dit nu gedaan.
Ik ben nu overgestapt na Mozilla Firefox en heb nergens last meer van .
Als iemand van jullie het lukt om het weg te krijgen zou ik het wel graag willen weten.
Oud 22-06-2004, 22:04   #23 (permalink)

Standaard

Heb hetzelfde gehad bij msn plus ( te snel next next next gedrukt, je kent het wel ).Alles vol met spyware, pop-ups balken etc. Ad-aware spybot S&d eroverheen gehad, en nog niks.

Toen ben ik mijn program files map eens na gaan zoeken en er stond een vage map in maarja de dll die erin zat was logisch genoeg in gebruik en dus niet te verwijderen. Ook stonden er een paar progjes in de task manager die dus ff gekilled en verwijderd. Daarna alles wat niet in de run map in het register hoort eruit gegooid. Nog even handmatig een heleboel zooi uit het register verwijderd ( want ad-aware en spybot laten nogsteeds de helft zitten ) dus dingen zoals mysearch enzo handmatig verwijderd. Nadat ik dat allemaal had gedaan ben ik nog een keer in veilige modus gereboot en die dll verwijderd en nog een keer controleren in het register op alles en exe's verwijder die er niet moeten zitten. Nouja alles weer gereboot en het draait hier weer toppie zonder browser hijackers of wat dan ook.
War Lord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2004, 03:15   #24 (permalink)

Standaard

http://www.google.nl/search?q=mysear...TF-8&hl=nl&lr=

Ik heb ondertussen al format C: gedaan en zit nu met het probleem dat mijn links voor en rechts voor luidsprekers het niet doen, iemand een idee? Ik heb nu windows XP pro, zou ik eerst er wat updates overheen moeten keilen, en dan weer komen vragen?

Edit
Tis al gefixt, iemand (ik echt neit! ) had 2 kabeltjes in mn moederbord geluid dingetje gedaan, en de rest in mn geluidskaart).
Oud 23-06-2004, 11:41   #25 (permalink)

Standaard

Als je een nforce2 chip heb dan moet je ff van de site van nvidia een tooltje downloaden waarmee je de setup van je boxen kan aanpassen. Als dat nog niet werkt (zoals bij mij) dan moet je ff de kabeltjes in je pc veranderen. Ik heb bv me zwarte plugje in dat oranje gat zitten als ik dat niet doe dan werkt het ook niet goed.
Oud 23-06-2004, 11:46   #26 (permalink)

Standaard

On-topic?
Oud 25-06-2004, 17:14   #27 (permalink)

Standaard

Bron: Telegraaf

Nieuw type internetaanval
door onze redactie
AMSTERDAM - Amerikaanse overheidsfunctionarissen en experts uit de IT-industrie hebben deze week gewaarschuwd voor een mysterieuze, grootschalige online aanval op duizenden populaire websites.

De virusachtige infectie probeert computerkraaksoftware op de pc te plaatsen bij alle mensen die de besmette website hebben bezocht. Deskundigen onderzoeken momenteel hoe het virus zich heeft kunnen verspreiden en hoe het kwaad is aan te pakken.

"Gebruikers zouden moeten beseffen dat elke website, zelfs eentje die door de gebruiker volkomen wordt vertrouwd, besmet kan zijn en dus een kwaadaardige code kan bevatten", aldus een waarschuwing van de Amerikaanse overheid.

Het mysterieuze virus richt zich op een recente versie van Microsofts Internet Information Server, software die veelvuldig gebruikt wordt door grote bedrijven en organisaties. Dit alles meldt de Amerikaanse krant USA Today.
Oud 26-06-2004, 19:21   #28 (permalink)

Standaard

Ik heb dit probleem ook. Maar heb het pas sinds ik msn plus 3 heb geinstald.

Ook heb ik raar filetje zitten in me cookies met de naam index.dat.

stukje van de code:
Code:
hm[DS X 
*~^m[0X    H
Dit is een heel klein stukje van de code. Ik kan het bestand ook niet verwijderen. En volgens mij had ik dit bestand eerder ook niet

Mijn broerje heeft op zijn pc dit probleem ook, welke startpagina je ook gebruikt hij gaat eerst naar mycearch ( <ofzo ) en dan leidt ie hem om naar de gebruikelijk startpagina waardoor het laden echt verschrikkelijk lang duurt.

Ik ben nu firefox aan het downloaden en ga dat wel draaien..

Ben echt spuugzat van ie >o
GoTMoRe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-06-2004, 19:27   #29 (permalink)

Standaard

Ik wordt ook helemaal kotsbroerd van die spyware. Had laatst een nieuwe windows install op me pc gemikt en een uur later had ik al weer van die gezellige balken. >D
Oud 26-06-2004, 19:29   #30 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GoTMoRe
Ik heb dit probleem ook. Maar heb het pas sinds ik msn plus 3 heb geinstald.
Dan moet je niet zo snel op volgende klikken bij het installeren van msn plus. Want je komt ergens halverwege de installatie het volgende tegen:

- Ik ga NIET akkoord, installeer msn plus zonder sponsor
- Ik ga WEL akkoord, installeer msn plus met sponsor

Dan moet je de bovenste aanklikken en gewoon verder gaan met installeren, dan komt die pagina niet tevoorschijn. Het ligt dus niet aan IE, maar gewoon aan het ongeduld van jezelf

Heb het zelf ook gehad, en ik kreeg het weg door msn plus helemaal te verwijderen, met de zoekfunctie verder zoeken naar nog meer bestanden, ad-aware runnen, regcleaner eroverheen, opnieuw opstarten en het was opgelost.
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gestoord van spyware XP Hellion Software Junkies 1 27-06-2007 13:56
spyware Don Zalmrol Software Junkies 6 28-08-2006 15:44
Guide tegen spyware, trojans en hijackers Ragon News & Review Junkies 5 7-03-2005 15:34
spyware Hellion Software Junkies 3 25-05-2003 12:16

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.