| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ik ben bezig een spel te programmeren. Het is een oud spel dat vroeger door de farao's van egypte werd gespeeld (waarschijnlijk ook door andere mensen, want bij mijn weten was er altijd maar 1 farao, en het spel wordt met zn 2 gespeeld :P ). Ik heb nu al de meeste regels van het spel in code kunnen verwoorden, maar kan best wel wat hulp gebruiken. Het is de bedoeling dat het spel via het internet met 2 personen kan worden gespeeld, daarom zoek ik iemand die netwerkcode kent. Zo zouden we het spel zeer schematisch kunnen spelen waarbij het bord, de vakjes en de pionnen uit tekens zullen bestaan : I _ I X O Zou dit al mogen lukken dan kunnen we dus iemand kunnen gebruiken die grafische elementen met code kan verbinden (maar das echt nog nx voor nu). Informatie en regels over het spel: http://www.senetspel.tk/ (btw het is mijn Chemie leraar die dit spel in Europa invoert) Iedereen die ook maar een beetje kennis van programmeren heeft (zoals ikzelf eigelijk ) is welkom. Wel liefst C++.Er is zeker geen haast, want eerst moet ik nog door mn examens geraken .Ook succes voor de mensen die nu al of binnenkort examens hebben.
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Opzich wel een leuk idee, maar meestal draait dit uit op niets. Eigenlijk zou je het in Flash moeten kunnen programmeren, en dan dat het speelbaar is in MSN ofzo! Zou wel leuk zijn. Helaas ken ik geen C++... Maar ik wens je veel succes!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Yep ik ook, het probleem is dat ik niet weet hoe ik een spel in moet voegen in MSN, anders had ik me er wel in verdiept...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Als dat het enige is wat je tegenhoudt: http://games.mess.be/home/Guide/Pg1.htm
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Der is idd ook zo'n patch voor MSN die je gewone menu in et amerikaanse of et MESS.BE menu verandert. Blijkt nu dus gewoon dat die patch je MSN een andere pagina laat openen. Dus is het ook te doen voor een eigen pagina die je kan uploaden.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik ken wat c maar geen c++, wel jammer anders had ik je wel wat willen helpen. maar je moet het inderdaad via iets als msn kunnen maken, anders zal het nooit geen succes kennen en dat is toch de bedoeling?
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Heb net gezien dat je flash met netwerkcode kan combineren, ik wist dat niet. Misschien is dat wel iets interessants? Moet ik alleen nog een beetje Action Script leren (en kijken welke netwerkcode men gebruikt) ... pff valt tegen :P . Naja action script is niet zoo moeilijk schijnt et, loops enzo zijn net hetzelfde, kzal misschien es in de vakantie beetje action script leren. Khou je wel op de hoogte als het vooruitgaat ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Anders moet je is op de forums bij flashkit.com rondkijken die gasten daar scripten hele 3d engines in flash dus als er iets is wat je niet snapt kunnen hun je eigelijk altijd wel helpen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Probleem : Wie kan mij helpen | {HC}Mikey | Hardware Junkies | 3 | 1-02-2007 17:49 |
| Hulp met programmeren | Koradhil | Software Junkies | 6 | 2-10-2006 13:23 |
| Kan iemand helpen? | Warheart | Hardware Junkies | 7 | 8-05-2006 14:18 |
| wc->kan iemand mij helpen? | roel450 | Cooling & OC Junkies | 5 | 15-02-2006 12:49 |
| Ik heb hulp nodig > wie wil helpen? | defecto | Area 1337 | 12 | 7-01-2004 17:19 |