| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Vertel dan is wat over de site wat heb je gebruikt, html php.... Want lijkt me vaag dat er geen 1 werkt ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik weet niet waar je hebt geprobeert je site te uploaden maar.... Lycos Tripod kun je je site gratis (met reclame dan wel) laten hosten. Hier kan je je site ook uploaden. (en dat werkt ook nog eens )
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| index.htm om precies te zijn :P
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| html of htm als extentie maakt niets uit. Als je een goede webserver zoekt, moet je gewoon eens even ja account gegevens van je ISP bekijken. Meestal heb je een eigen stukje "webspace".
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| plaatjes van case uploaden | tvdh | Casemod Junkies | 18 | 11-11-2006 13:50 |
| Ledjes aansluiten, Waar o waar? | Yard | Elektronica Junkies | 26 | 11-04-2004 23:04 |
| hoe plaatjes uploaden | black magic | Area 1337 | 15 | 23-09-2003 20:46 |
| Uploaden? | Hummel-X | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 2-01-2003 11:19 |