| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik probeer ff een bat bestandje te maken om 2x Winamp te openen, om te mixen. Die doet et ook wel, alleen zodra mn BAT bestandje de eerste Winamp geopend heeft, moet ik die eerst weer sluiten wil mn BAT bestandje verder gaan. Code: @echo off g: cd\ cd winamp1 winamp.exe cd\ cd winamp2 winamp.exe Ik wil niet met dit BAT bestandje nog 2 andere BAT bestandjes moeten openen die op hun beurt weer 2 winamps openen, ook al zou dit volgens mij wel lukken.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Je kunt ook opzoek gaan naar een mix programma?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Je kunt in ieder geval niet gewoon 2 winamps openen door simpelweg 2 keer de executable te runnen. Als je dat probeert door op 't icoontje te klikken lukt dat namelijk ook niet. Misschien kun je Winamp 5 en een oudere versie wel tegelijk openen en dan gewoon met dezelfde skin ofzo. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Of je download Trackor DJ Studio Dan heb je twee draaitafels + mengpaneel ter beschikking. Niet te uitgebreid, maar wel goed genoeg om op een feeste te draaien ofzo!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik kan wel 5x winamp openen, das et probleem niet. Het probleem is dat m'n batbestandje blijft wachten tot de eerste winamp is gesloten.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 december 2003
| this should do the trick: http://members.chello.nl/h.elsinga01/multiwinamp.exe hij gebruikt die paths die je in je batch file hebt gebruikt dus g:\winamp1\winamp.exe en g:\winamp2\winamp.exe Mod-Break 't Is dat ik eXistenZ z'n proggie niet wil ontnemen, anders had ik je post getrashed. Schijnbaar was je de subtiele waarschuwing eerder in dit topic nog niet opgevallen, maar casejunkies heeft het gebruik van hoofdletters en leestekens hoog in het vaandel. Ruben - Strakke-Wappie |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Bedankt man hij doet et , kan je ook ff de broncode passen, ik ben niet zo'n held in VB6, net genoeg om m'n eigen trojan te scrhrijven :P Als ik de bronocode heb, kan ik nog es de directories aanpassen waar die winamp uit laadt, als ik een eigen pc heb waar ik de meuk op zet.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
En eXistenZ: Code: Private Sub Form_Load() Shell "g:\winamp1\winamp.exe", vbNormalFocus Shell "g:\winamp2\winamp.exe", vbNormalFocus End End Sub | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Als je slim bent, ga je naar de TS en lees je het verhaal nog een keer ![]() @ War Lord: Wat jij zegt staat gelijk aan: Hallo zeg, wat is nou belangrijker mensen niet overrijden of aan de verkeersregels houden? Regels zijn om nageleefd te worden, want je mag ook geen 200 zolang je maar niemand dood rijdt. :P En enorm bedankt voor de moeite. Je staat nu op plaats 63 van de 1337 meest 1337 members. ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dit bestand word niet herkend als MS-DOS of Windows bestand | SupReme | Software Junkies | 7 | 7-04-2007 20:03 |
| Wat hulp nodig | ShanXi | Cooling & OC Junkies | 14 | 28-05-2006 16:57 |
| Hulp nodig bij het samenstellen van een Wc. | Jieve | Cooling & OC Junkies | 6 | 12-01-2005 22:11 |
| ik heb hulp nodig | Fexion | Hardware Junkies | 18 | 25-01-2004 19:18 |
| Ik heb hulp nodig > wie wil helpen? | defecto | Area 1337 | 12 | 7-01-2004 17:19 |