| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hoi, Ik heb ooit eens gehoord van een hele geinige prog. Je had een soort tekenprogramma met de vorm van een cd, en dan als je klaar was, kon je dat " tekeningetje" op een cd branden (dus dat je em met het blote oog ziet staan, gebrand in de cd), in die tekening kon je dan data opslaan, al was het heel weinig.. Heeft iemand enig ID hoe dit heette? *EDIT= 300e post ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dit is een feature die Yamaha heeft uitgevonden, en je kan dan de naam zichtbaar op de CD branden, als er ruimte over is. Of dit ook echt verder ontwikkelt is weet ik niet .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Volgens mij werkt het gewoon met de kleurverscillen die je altijd ziet op die cd's. Vooral die blauw/groene achterkantjes, daar zie je de "ringen" erg goed. Ik weet niet of dit is wat je bedoelt?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik snap er niet veel van, maar wat ik er uit op kan maken is dat je DIE brander er voor nodig hebt? En het niet met een gewone brander kan? Ik denk het eerlijk gezegd dat dat wel kan, alleen het programma ervoor...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| De TS bedoelt denk ik dat je een patroon kan branden op de 'onderkant' van je cd. De kant waar je normaal dus het kleurverschil ziet tussen de ruimte waar data op gebrand zijn en de ruimte die nog leeg is. Yamaha heeft een brander waar je de cd ondersteboven in kan stoppen die dan een soort monogrome label brand op de bovenkant van de cd, maar volgens mij is dit nooit echt een succes geworden (of 't moet nog een succes worden). |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nero Burner fout! | modder.exe | Software Junkies | 9 | 9-05-2006 11:32 |