| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb de support van Microsoft al gevolgd, maar ik krijg dit bericht Code: c: - path not found Mijn probleem, ik zit hier nu op mijn moeders PC, en typ ik dit.. Specs: AMD 2500+ A7N8X-Deluxe 512 MB Ram (DaneElec, ofziets, DDR400) ATi 9600XT Sapphire 128 MB Ram 80 GB Harde Schijf DVD Speler 4x van AOpen CD-RW 52x32x52 (oid) van AOpen Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik word wanhopig hiervan, ik heb alle jumpers net nog nagekeken e.d, Bij voorbaat dank |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| NTLDR not found heb ik ook wel eens gekregen. Mijn windows was toen eeen beetje corrupt. Als je bijvoorbeeld een nieuwe mobo aansluit, dan geeft hij ook meestal NTLDR not found. Dan moet je een nieuwe Windows erop knallen, dus ik denk dat je windows corrupt is. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| NTLDR is een filetje in de root van je hdd waar de betreffende windows op staat. Waarschijnlijk kun je je probleem verhelpen zonder windows helemaal opnieuw te installeren, maar dan moet je even melden wat voor windows versie je hebt! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| NTLDR ik denk dat hij WinXP Prof gebruikt. Heb ik ook al 10x gehad. 5x in 1 week was niet meer normaal. na de 4 keer had ik een Ghost gemaakt De 5de keer gebeurde het weer na een half uurtje wachten kom ik weer gamen. een Ghost maken is aan te raden je besturings systeem+Alles wat geinstald heb staat er dan weer op. met een half uurtje. gr. brantje(ironman) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| NTLDR staat voor NT Loader. Dit is een van de bootfiles die gebruikt worden om Windows NT, 2000 of XP te starten. Deze versies zijn namelijk allemaal gebaseerd op de NT kernel. Boot.ini valt ook onder deze files. Meestal krijg je de melding als je per ongeluk je HDD op de verkeerde IDE (bijvoorbeeld) aansluiting hebt aangesloten, of de jumpers niet goed hebt staan. Het kan ook zijn dat je bootfiles corrupt/beschadigd zijn. In dat geval zou ik eerst een repair actie proberen. Gewoon opstarten met de 2000 of XP cdrom, en voor herstel/repair kiezen in hetzelfde menu waar je kan kiezen voor een schone nieuwe installatie.
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Gewoon even de windows xp cd erin en daarvanaf opstarten, kijken of het lukt met dat repareer console achtig iets of anders gewoon opnieuw installeren. Ik heb het zelf ook wel eens, dat ntldr corrupt raakt. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| NTLDR is missing | silences | Software Junkies | 11 | 2-10-2007 16:05 |
| NTLDR ontbreekt | BooN | Hardware Junkies | 1 | 21-03-2007 00:49 |
| ntldr foutmelden bij booten | william | Hardware Junkies | 18 | 4-06-2005 19:41 |
| Red Hat 9.0 Cd not found. | amd | Software Junkies | 2 | 7-10-2003 17:32 |